سردار نوعی اقدم:

مسئولان تکریم ارباب رجوع را در دستور کار قرار دهند

پیشكسوت دوران دفاع مقدس و فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در سوریه، رفتار با ارباب رجوع در اداره ها، سازمان ها و نهادهای خدمت رسان را نیازمند بازنگری دانست و گفت: مسئولان باید تکریم ارباب رجوع و خدمتگزاری صادقانه به مردم را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش فرینا، سردار حاج رحیم نوعی اقدم در نخستین یادواره 420 شهید منطقه آزاد ماکو یاداور شد : به فرموده  امام خمینی (ره)  شهدا امام زادگان عشقند و برای رواج فرهنگ از خود گذشتگی و شهادت باید از جان مایه گذاشت.

وی با بیان اینکه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو به عنوان مدیر جهادی و انقلابی می تواند منشا اثر برای پیشرفت منطقه باشد از مسئولان استانی، کشوری و مردم منطقه خواست تا در رسیدن به اهداف منطقه وی را همراهی کنند.

سردار نوعی اقدم با اشاره به اینکه مردم در نظام جمهوری اسلامی، ولی نعمت و صاحب انقلاب هستند، افزود: 44 سال است که مردم برای این انقلاب سینه سپر کرده اند که این جانفشانی، مسئولیت خدمت به مردم را دو چندان می کند.

وی یادآور شد: هنگامی که امام خمینی (ره) خود را خدمتگذار مردم می دانست و  می فرمود رهبر ما آن طفل 13 ساله است که نارنجک به خود می بندد و زیر تانک می رود، با این حساب همه ما مسئولان خادم مردم هستیم وباید در برابر مردم کرنش کنیم.

این همرزم شهید سلیمانی خطاب به رئیس جمهور و دولتمردان گفت: انتظار نداریم همه مشکلات را  یک شبه حل کنید اما می توانید مسئولانی منصوب ب کنید که به مردم ارج نهند  و ادبیات حسن خلق را در اداره ها  زنده کنند .

وی  توصیه کرده مدیران کارمندانی که برخورد شایسته با ارباب رجوع دارند را تشویق و با کارمندانی که با ادبیات بد با مردم برخورد می کنند را توبیخ کنند.

نوعی اقدم افزود: در هر مسئولیت و جایگاهی باشیم، بدهکار شهدا هستیم زیرا شهدا بودند که سینه سپر کردند، جان دادند و امروز امنیت، قدرت و  زندگی ما مدیون و مرهون خون شهداست.

این رزمنده پیشکسوت اضافه کرد:‌ باید توجه داشته باشیم که شهیدهمدری، بنر و تبلیغات نمی خواهد بلکه شهید پیرو می خواهد. باید راه شهدا را ادامه دهیم و راه آنها در چند کلمه خلاصه می شود: خدایی بودن، اهل بیتی بودن و پیروی و  اطاعت از ولایت و امامت بودن است.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :