اهتمام سازمان منطقه آزاد اروند برای تسریع در راه‌اندازی مجموعه «گلکسی سنتر»

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، در خلال بازدید از روند احداث و پیشرفت فیزیکی ابرپروژه «گلکسی سنتر»، از اهتمام و جدیت این سازمان برای تسریع بخشیدن به راه‌اندازی این مجموعه تجاری ـ گردشگری خبر داد.

به گزارش فرینا، علی زارعی به همراه مدیران سازمان منطقه آزاد اروند در معیت پیمانکار پروژه احداث مرکز تفریحی «گلکسی سنتر»، از روند اجرای این طرح تجاری ـ گردشگری در منطقه، بازدید عمل آوردند.

در این بازدید، از روند پیشرفت پروژه اطلاع حاصل شد و موانعی که از سرعت احداث این طرح گردشگری کاسته بود، مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در دیدار با پیمانکار این پروژه، ضمن اطلاع از جزئیات، مراحل کار و زمان مورد نیاز برای بهره‌برداری از این طرح، آن را به عنوان یک پروژه مهم و راهبردی در اعتلای سطح رفاه و امکانات تفریحی شهروندان اروندنشین و ارتقای شاخص جذب گردشگر در منطقه آزاد اروند، قلمداد کرد.

 زارعی از جدیت سازمان منطقه آزاد اروند برای پایان یافتن این پروژه که بیش از 15 سال راکد مانده بود، خبر داد و گفت: با مشاهده اهتمامی که در پیمانکار این طرح مشاهده شد، در صورت لزوم مشوق‌هایی برای مجری این طرح در نظر گرفته خواهد شد تا روند احداث و بهره‌برداری از «گلکسی سنتر» سرعت بیشتری به‌خود گیرد.

وی یادآور شد: معاونین عمران و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند موظف شدند تا زمینه‌ لازم برای اتمام این پروژه را در اختیار شرکت مجری قرار دهند.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو