معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار خبر داد:

پیشرفت 95 درصدی پروژه آبرسانی روستای تیس

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار از پیشرفت 95 درصدی پروژه آبرسانی روستای تیس و بهره برداری این پروژه تا یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش فرینا، عبدالحکیم آصفی با اعلام این خبر گفت: با تکمیل این پروژه، روستای تیس تنها روستای بخش مرکزی شهر چابهار و محدوده منطقه آزاد است که به صورت 100 درصدی دارای شبکه آب‌رسانی خواهد شد.

آصفی با اشاره به اجرایی شدن تمامی 5 فاز این پروژه افزود: مراحل لوله گذاری به طول 62 کیلومتر، نصب مخازن 500 و 2000 مترمکعبی و خط انتقال بین این دو مخزن، تاسیسات مورد نیاز و ایستگاه پمپاژ این پروژه همگی تکمیل شده است.

به گفته وی، 5 درصد باقیمانده کار مربوط به تامین شیرآلات و حوضچه است که در حال انجام می باشد و 30 تا 45 روز آینده این پروژه آماده بهره برداری به صورت کامل از هر 5 فاز خواهد بود.

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار در توضیح بیشتر عنوان کرد: در پروژه آبرسانی روستای تیس 3500 انشعاب به مردم روستا واگذار می شود که در حال حاضر از این تعداد 350 انشعاب واگذار شده و هیچ محدودیتی در این واگذاری وجود ندارد.

آصفی در پایان از پیگیری تامین آب فاز اول خبر داد و گفت: برآورد ما تامین 1000 مترمکعب آب برای مردم روستاست و امیدواریم با سرعت بخشی به این روند به زودی شاهد بهره مندی تمامی ساکنان روستای تیس از نعمت لوله کشی و تامین آب شرب شویم.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :