معرفی دستاوردهای منطقه ویژه اقتصادی پیام در نمایشگاه ایران اكسپو 2023

مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از حضور و معرفی دستاوردها و پتانسیل‌های این منطقه در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان ایران اکسپو 2023 خبر داد.

به گزارش فرینا، سید مهدی جعفری گفت: فعالیت حدود 300 شرکت تولیدی و صنعتی در این منطقه و برخوداری از ظرفیت هایی از جمله بخش فرودگاهی، گمرک تخصصی و زیر ساخت های مناسب موجب شد تا در کنار استقرار شرکت های داخلی، فعال شدن سرمایه گذاری های خارجی نیز به عنوان یکی از مهم ترین برنامه ها در پیام تعریف شود.
جعفری اضافه کرد: به همین منظور شرکت در نمایشگاه های داخلی و بین المللی با هدف معرفی ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام و شناساندن هر چه بیشتر آن به خصوص به سرمایه گذاران خارجی و داخلی  در دستور کار قرار گرفت.
وی با بیان اینکه شرکت در نمایشگاه ایران اکسپو 2023 نیز با هدف معرفی پتانسیل های پیام به سرمایه گذاران است، تصریح کرد: در کنار شرکت در این نمایشگاه امسال در قالب فراخوان هایی پروژه هایی برای ترغیب و مشارکت سرمایه گذاران در پیام تعریف که به زودی این فراخوان ها منتشر می شود.
 پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران از 17 تا 20 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :