روانشناسان و مشاوران منطقه آزاد اروند تقدیر شدند

  • شنبه 23 ارديبهشت 1402 - 11:29
  • اروند
  • 0 دیدگاه
به مناسبت روز روانشناس و مشاور؛ مراسم گرامیداشت این روز در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد اروند برگزار و از کارکنان روانشناس و مشاور شهرستان های آبادان و خرمشهر، تقدیر شد.

به گزارش فرینا، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز روانشناس و مشاور با رویکرد سلامتی برای همه که با حضور سید محمد مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهرستان آبادان و تنی چند از دیگر مسئولین منطقه برگزار شد، ضمن تبریک این روز به روانشناسان و مشاوران متعهد، اظهار داشت: سلامت ابعاد مختلفی دارد و یکی از مهم ترین رکن های آن سلامت روان است که اگر سالم نباشد؛ جسم هم به تبع آن دچار مشکل خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین عادل فریحی با اشاره به اینکه در دین اسلام نیز بر سلامت روان بیش از جسم تأکید شده، افزود: وجه اشتراک احکام اسلامی و روانشناسی معاصر روان است.روان به معنای روح و یا مدیریت افکار انسان است.

وی خاطرنشان کرد: سلامت معنوی که اسلام به آن از دیرباز توجه داشته چند سالی است که در دنیای غرب نیز بدان پرداخته می شود .اسلام سلامت معنوی را بر همه چیز مقدم میداند و می گوید معنویتی واقعی است که پایدار باشد؛ بی تردید سلامت و آرامش قلب در ذکر خداوند است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند با تاکید بر اهمیت فعالیت روانشناسان در جامعه، گفت: توجه به روح و روان همچون توجه ویژه به جسم و قابل اهمیت است و جامعه امروزی به این مهم پی برده و به سمت توجه به این نیاز حیاتی پیش می رود.

گفتنی است در پایان این مراسم که با استقبال پرشور از سوی جامعه روانشناسان و مشاوین منطقه آزاد اروند برگزار شد از35 نفر روانشناس و مشاور برجسته که در دستگاه‌های دولتی منطقه مشغول به ارائه خدمات به عموم مردم منطقه هستند تقدیر شد و در ادامه این همایش نیز کارگاه آموزشی جایگاه و اهمیت تشخیص درمان توسط اساتید برجسته کشوری با حضور 700 نفر علاقه مند به این دوره، برگزار گردید.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :