در بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار از بیمارستان امام علی(ع) تأکید شد؛

تسریع پروژه نوسازی و تأمین تجهیزات بیمارستان چابهار

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در بازدید از بیمارستان امام علی(ع)، دستور تسریع پروژه نوسازی و تأمین تجهیزات این بیمارستان را صادر کرد.

به گزارش فرینا، امیر مقدم در بازدیدی که با حضور معین‌الدین سعیدی، نماینده حوزه انتخابیه چابهار و سیدعلی بزرگ‌زاده، مدیر غذا، دارو و سلامت سازمان منطقه آزاد چابهار از بیمارستان امام علی(ع) صورت گرفت، ضمن تأکید بر تسریع روند پروژه نوسازی این بیمارستان، اظهار داشت: تأمین تجهیزات و نیازمندی‌های این بیمارستان یکی از وظایف منطقه در راستای ارتقا سطح سلامت شهروندان است.

مقدم برای تسریع پروژه نوسازی و تجهیز سرمایش بیمارستان امام علی(ع) دستور ویژه صادر کرد و گفت: رفع مشکلات تأسیسات و حل مشکل چیلر، همچنین تأمین آب پایدار برای این بیمارستان باید به‌سرعت موردبررسی قرارگرفته و در اسرع وقت، برطرف شود.

بررسی کارشناسی و فنی وضعیت سازه بیمارستان با استفاده از ظرفیت مشاوران مجرب جهت برنامه‌ریزی لازم برای استحکام بنا از دیگر موضوعاتی بود که در این بازدید از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار مورد تأکید قرار گرفت.

مقدم در ادامه خواستار همکاری و پشتیبانی معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و مدیریت غذا، دارو و سلامت سازمان منطقه آزاد چابهار با تیم بهداشت ‌و درمان بیمارستان امام علی(ع) شد و خاطرنشان کرد: کمک به رفع محرومیت و ارتقاء سطح خدمات بهداشتی در تنها بیمارستان مرجع از اولویت‌های ما در سال جدید است.

گفتنی است، نوروز امسال با دستور امیر مقدم، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، سیستم سرمایش بیمارستان امام علی(ع) بااعتباری بالغ‌بر 70 میلیارد ریال نوسازی شد.

تخصیص 20 هکتار زمین رایگان برای ساخت بیمارستان 540 تختخوابی، 3 هکتار زمین برای ساخت بیمارستان 160 تختخوابی به تأمین اجتماعی، ساخت یک پایگاه اورژانس، یک مرکز جامع سلامت در پیکره مسکونی منطقه در روستای تیس، مشارکت در تجهیز ICU بیمارستان امام علی(ع)، خرید دستگاه آنژیوگرافی و اهدا دو دستگاه آمبولانس مجهز به خدمات ICU با بهترین تکنولوژی از کشور آلمان بخشی دیگر از اقدامات منطقه آزاد چابهار در راستای بهبود و ارتقا حوزه بهداشت و سلامت چابهار بوده است.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :