معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ماکو خبرداد:

ماکو رتبه اول استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: شهرستان ماکو رتبه اول در اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در استان آذربایجان غربی دارد.

به گزارش فرینا، علی داداش زاده، ضمن ارائه گزارشی از پیشرفت پروژه های احداث نهضت ملی مسکن در منطقه افزود: از کل متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای ماکو و بازرگان به تعداد 1533 نفر متقاضی زمین تخصیص داده شده که با اخذ مجوزهای ساختمانی با کارگزاری بنیاد مسکن شهرستان ماکو در حال اجرا است.

داداش زاده اضافه کرد: از کل واحدهای واگذار شده 1164 واحد در شهرستان ماکو در مرحله فونداسیون قرار دارد در حالیکه در کل استان فقط 134 واحد به مرحله فونداسیون رسیده اند.

وی با بیان اینکه از کل واحدهای واگذار شده در شهر ماکو 88 واحد در مرحله سقف و گاها آخرین سقف را نیز اجرا کرده اند افزود: این درحالیست که در کل استان آذربایجان غربی فقط 30 واحد به این مرحله رسیده است.

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ماکو تصریح کرد: بر اساس گزارشگیری از سامانه ملی مسکن در اردیبهشت سال جاری، ماکو رتبه نخست را در احداث و اجرای نهضت ملی مسکن در کل استان را دارا است.

داداش زاده خاطرنشان ساخت: سازمان منطقه آزاد ماکو در شهرستان های شوط و پلدشت نیز زمین مورد نیاز متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن را در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان کارگزار قرار داده است.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو