نمایش توانمندی های منطقه ویژه اقتصادی پیام در نمایشگاه پست

نخستین نمایشگاه صنعت پست کشور در حالی از روز دوشنبه هشتم خرداد ماه در محل مصلی، فعالیت خود را آغاز کرده‌ که ظرفیت و پتانسیل های منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام نیز در این نمایشگاه، در معرض نمایش دید عموم قرار داده شده است.

به گزارش فرینا، این منطقه هم اکنون در کنار فعالیت در عرصه تولیدی در بخش های دیگری از جمله حمل و نقل در دو حوزه زمینی و هوایی نیز در حال خدمات رسانی است. استقرار حدود 10 واحد فعال در زمینه حمل و نقل بار هوایی و زمین در پیام موجب شده تا امروز تقاضاهای زیادی برای مستقر شدن شرکت های فعال در این بخش در این منطقه را شاهد باشیم. با توجه به زیر ساخت های مناسب در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام و با هدف آشنا شدن با ظرفیت‌های خوب این منطقه در حوزه حمل و نقل، پیام در نخستین نمایشگاه پست کشور حضور یافته است.

مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در این خصوص گفت: پیام با هدف معرفی ظرفیت های موجود و ارایه آخرین دستاوردهای منطقه در این نمایشگاه شرکت کرده است.

سید مهدی جعفری با اشاره به حضور پنج واحد اقتصادی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در این نمایشگاه، تصریح کرد: شرکت های اطلس ایر، گشایش بار کرج، پایا ترابر کوشا، پارتیان ترابر پارس و نیک تک فعال در حوزه های بار هوایی و لجستیک در این نمایشگاه حضور دارند.

نخستین همایش و نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته با هدف معرفی جدیدترین فناوری‌ها، دستاوردها و خدمات در صنعت پست با رویکرد تحول دیجیتال و هوشمند سازی از 8 تا 11 خرداد ماه در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :