افتتاحیه نمایشگاه آثار هنری «چی چی نی» در منطقه آزاد انزلی

به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی، نمایشگاه هنری «چی چی نی» در فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی شروع به کار کرد.

به گزارش فرینا، این نمایشگاه از یکشنبه 7 خرداد ماه 1402 آغاز شده و تا چهارشنبه 10 خرداد ادامه خواهد داشت. نمایشگاه «زیست بوم، ما، بوم نقاشی» بر روی چالش های محیط زیستی استان گیلان تمرکز دارد.

در این نمایشگاه، به موضوعاتی نظیر پسماند، گونه های در خطر انقراض دریای کاسپین و آلودگی های زیست محیطی طبیعت گیلان پرداخته می‌شود. هدف این رویداد هنری، آگاهی بخشی به جامعه درباره این چالش های محیط زیستی بوده و از طریق هنر و نقاشی، ارتباط بین مخاطبان و طبیعت را تقویت کرده و به پایداری محیط زیست کمک کند.

در این نمایشگاه، آثار هنرمندانی از اقصی نقاط کشور درباره موضوعات مرتبط با چالش های محیط زیستی استان گیلان به نمایش گذاشته می‌شود. این آثار نشان دهنده زیبایی ها، مشکلات و نیازهای طبیعت استان گیلان خواهند بود و به افراد شرکت کننده فرصت می‌دهد تا با استفاده از هنر، به مشکلات محیط زیستی این منطقه توجه کنند. این نمایشگاه به عنوان یک فرصت برای تعامل و تبادل ایده‌ها در زمینه حفاظت از محیط زیست و پایداری منطقه، برگزار می‌شود.

گفتنی است در آیین افتتاح این نمایشگاه در فضای باز نوروز خانه منطقه آزاد انزلی، معاونین فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و فنی و زیر بنایی و مدیر روابط عمومی سازمان حضور داشتند.

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :