مایه خرسندی است که یکی از جوانان شایسته و موفق سکاندار منطقه کیش شده است

امام جمعه اهل سنت کیش گفت : ثبات مدیریتی، برنامه ریزی، تصمیم سازی و اجرایی کردن برنامه ها و به نوبه آن رفع مشکلات مردم را در پی دارد.

به گزارش فرینا، شیخ یعقوب شمس در آیین تکریم سعید پورزادی و معارفه رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش که عصر چهارشنبه 10 خرداد 1402 با حضور حجت اله عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد؛ گفت: تغییرات پی در پی مدیریتی یکی از دغدغه ها و نگرانی های جزیره کیش بوده و در حال حاضر خرسندیم که مدیریت جزیره کیش به ساحل آرامش رسیده است و امیدواریم این دوره مدیریت کوتاه نباشد.

وی ادامه داد: علیرغم همه نگرانی ها و تمام دلواپسی ها، در این مقطع شاهد اتفاق خوب در حوزه منطقه آزاد کیش هستیم و مایه خرسندی است که یکی از جوانان شایسته و موفق سکاندار منطقه کیش شده است.

امام جمعه اهل سنت کیش، رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش را از اساتید دانشگاه و از مدیران و کارشناسان ارشد کشور برشمرد و اظهار داشت: امید است با اختصاص فرصت زمانی کافی به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، زمینه برنامه ریزی و اجرایی کردن برنامه ها را فراهم کنیم و با واقع بینی و تلاش مضاعف راه و مسیر درستی، پیش روی منطقه آزاد کیش قرار دهیم.

وی با بیان این که همه ما به دور از هر گونه گرایش های دینی، مذهبی، سیاسی و حزبی و گروه بندی ها، دست در دست یکدیگر، فقط به سربلندی و سرافرازی کشورمان بیاندیشیم افزود: در این صورت است که دیگر نگاه حزبی، سیاسی و مذهبی رنگ می بازد و جایگاهی نخواهد داشت، چرا که همگی، خواستار حرکت در راستای سربلندی وطن، منافع ملی و مردم هستیم.

امام جمعه اهل سنت کیش، سرمایه کیش را مردم جزیره و فراهم کردن شرایط زندگی آبرومندانه آنان را وظیفه حاکمیت و دولت عنوان کرد و تصریح کرد: مشکلات معیشتی این روزها بر کسی پوشیده نیست و مردم کیش با صبر و وفاداری مشکلات را تحمل کرده اند و با حضور همیشگی در این جزیره، برای سربلندی کشور و منطقه کوشیده اند لذا مسوولان باید به امور معیشتی آنان نگاه ویژه داشته باشند.

شیخ یعقوب شمس با اشاره به ظرفیت ها، زیرساخت ها و جذابیت های جزیره کیش و مستعد بودن این جزیره برای میزبانی از گردشگران خارجی افزود: فعال سازی این قابلیت ها شرایطی را فراهم می کند تا پیوند خود را با اقتصاد ملی و گردشگری تقویت کنیم و بستر مناسب را برای مشارکت مردم با معرفی فرصت های جدید سرمایه گذاری و گردشگری کنیم و در راستای روان سازی امور و کاهش مقررات دست و پاگیر گام برداریم.

وی تاکید کرد: جزیره کیش با جذب استعداد های برتر الهام بخش نوآوری و خلاقیت برای سرزمین مادری و دروازه ای برای ایران به سوی جهان است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو