سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ماکو:

بیرق معرفی منطقه آزاد ماکو بر دوش خبرنگاران است

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: بیرق معرفی منطقه آزاد ماکو و برافراشتن آن در سطح ملی وبین المللی بر دوش خبرنگاران است.

به گزارش فرینا، محمدرضا اسفندیاری در نشست خبری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی افزود: اصحاب رسانه و فعالین عرصه‌های خبری حلقه اتصال مردم و مسئولان هستند و مسئولان باید این قشر را به عنوان همراه و یاور برای خدمت رسانی صادقانه و سیاستگذاری صحیح بپذیرند.

اسفندیاری اضافه کرد: اخلاق حرفه ای و رسالت واقعی یک خبرنگار ایجاب می کند تا واقعیات را بدون دخل و تصرف انعکاس دهد و داشتن صداقت و رعایت امانت در انتقال پیامها و رخدادها از ویژگی های فعالان است و از این رو نباید گرایشهای فکری و حب و بغض ها در انجام این رسالت خطیر تاثیرگذار باشد.

وی از اصحاب رسانه و فعالین شبکه های اجتماعی خواست تا با پوشش خبری وسیع همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در هرچه با شکوه تر برگزار کردن این رویداد کمک کنند.

شایان ذکر است: همایش پیاده روی خانوادگی منطقه آزاد ماکو روز جمعه 19 خرداد ماه با اهدای جوایزی از جمله دو دستگاه خودرو و ده ها جایزه ارزنده دیگر در شهرستان ماکو برگزار خواهد شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو