معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم؛

آمادگی کامل برای پشتیبانی از نخستین سفر مستقیم هوایی حجاج از قشم به عربستان سعودی

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از آمادگی کامل این سازمان برای پشتیبانی از عملیات اعزام زائرین حج تمتع از فرودگاه بین المللی قشم به مقصد شهر جده عربستان برای نخستین بار در سطح بزرگترین جزیره ایرانی خلیج فارس خبر داد.

به گزارش فرینا، ادریس راموز با بیان این مطلب، اظهار داشت: با تاکید ویژه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، برنامه ریزی های متعددی جهت انجام مقدمات بدرقه و استقبال از حجاج در فرودگاه قشم صورت گرفته است.

راموز با بیان اینکه تمامی امکانات این سازمان برای ارائه خدمات رسانی به زائرین جهت اعزام حجاج مهیا شده است، ادامه داد: با برنامه ریزی صورت گرفته، تمهیدات مختلفی جهت رفاه حال زائرین و ارائه خدمات بهتر و جلوگیری از مباحث ترافیکی برای انجام نخستین پرواز مستقیم زائران حج تمتع از فرودگاه بین المللی قشم آمادگی به کشور عربستان کامل وجود دارد.

وی افزود: همچنین برنامه های ویژه فرهنگی اعم از تبلیغات محیطی درون شهر قشم و محورهای جاده ای جزیره، برگزاری آیین بدرقه نمادین در فرودگاه، مدیحه سرایی، برپایی و استقرار ایستگاه های صلواتی و... جهت اعزام حجاج در جایگاه اعزام پیش بینی شده است.

به گفته معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم؛ مطابق برنامه اعلام شده نخستین پرواز مستقیم از فرودگاه بین المللی جزیره قشم به مقصد جده در کشور عربستان سعودی در قالب دو پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر، طی روزهای 25 و 26 خردادماه انجام می شود.

راموز در پایان خاطرنشان کرد: 464 نفر از زائران، روحانیون و عوامل اجرایی حج تمتع در قالب چهار کاروان با این پروازها عازم سفر زیارتی حج می شوند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :