نماینده مدیرعامل هواپیمایی ایران ایر مطرح کرد؛

اقدامات سازمان منطقه آزاد قشم برای برقراری پرواز مستقیم حجاج ستودنی است

نماینده ویژه مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر در هماهنگی برای عملیات حج گفت: اقدامات صورت گرفته از سوی سازمان منطقه آزاد قشم در فراهم سازی بستر برقراری پرواز مستقیم‌حجاج از این جزیره به سرزمین وحی رویدادی ستودنی است.

به گزارش فرینا، مراد مطهر در نخستین روز از بدرقه زائران بیت الله الحرام در فرودگاه بین المللی قشم، اظهار داشت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با هدف حفظ آرامش روحی و معنوی زائران بیت الله الحرام و خانواده‌های آنان توأم با رفع دغدغه‌ها و مشقت‌ سنوات پیشین از این اقدام استقبال کرده است.
مطهر ادامه داد: شرکت هواپیمایی ایران ایر برای انجام عملیات عظیم انتقال حجاج به سرزمین وحی آمادگی کامل را داشت و با استفاده از ظرفیت های موجود خدمات رسانی شایسته به زائران سرزمین وحی در اولویت قرار دارد.
وی در پایان گفت: هماهنگی و تعامل خوبی میان دستگاه های مختلف جهت برقرار پرواز مستقیم از جزیره قشم به جده صورت گرفته است که امیدواریم با ادامه این اتفاقات شاهد استمرار برقراری این پرواز در سال های آینده باشیم.
براساس این گزارش، 229 تن از زائران بیت الله الحرام روز پنجشنبه 25 خردادماه با پرواز هواپیمایی ایران ایر، فرودگاه بین المللی قشم را به مقصد جده در عربستان ترک کردند.
گفتنی است، با برنامه ریزی سازمان منطقه آزاد قشم امسال برای نخستین بار اعزام حجاج با پرواز مستقیم از فرودگاه بین المللی قشم به سرزمین وحی صورت گرفت.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :