امام جمعه اهل سنت شهر قشم در آیین بدرقه زائران حج از فرودگاه قشم مطرح کرد؛

بدرقه ای خاطره انگیز از حجاج جزیره قشم صورت گرفت

امام جمعه اهل سنت شهر قشم گفت: راه اندازی پرواز قشم به عربستان در تسهیل سفر زائران حج بسیار موثر بود و از همه کسانی که در این راه خدمت کردند، کمال تشکر را داریم.

به گزارش فرینا، شیخ عبدالرحیم خطیبی در نخستین روز از بدرقه زائران بیت الله الحرام در فرودگاه بین المللی قشم، اظهار داشت: این رخداد در تاریخ جزیره قشم بی سابقه و بسیار شیرین است که از تمامی مسوولان شهرستانی، استانی و کشوری بویژه سازمان منطقه آزاد قشم، سازمان هواپیمایی و سازمان حج و زیارت بابت آن سپاسگزاریم.
وی ادامه داد: حجاج جزیره قشم در سال های گذشته برای اعزام با مشکلات بسیاری مواجه بودند که خوشبختانه با برقراری پرواز مستقیم از قشم به عربستان سعودی، شرایط جهت رفاه زائران ایجاد شده است و این رخداد با حمایت مسوولان جای تقدیر و سپاسگزاری دارد.
امام جمعه اهل سنت شهر قشم تصریح کرد: بدرقه ای خاطره انگیز و پرشور از حجاج جزیره قشم صورت گرفت که تاریخی است که در کمال آرامش بدون ایجاد هرگونه اختلال در امور شهر و شهروندان صورت گرفت.
شیخ خطیبی در پایان خاطرنشان کرد: وقوع حادثه منا در سنوات قبل، عبرتی است برای همه حجاج که بنابر توصيه خاتم الانبیا(ص) همواره با پرهیز از عجله، آرامش خود را حفظ کنند تا حجی خاطره انگیز رقم بخورد.
براساس این گزارش، 229 تن از زائران بیت الله الحرام ساعت 17 روز پنجشنبه 25 خردادماه با پرواز هواپیمایی ایران ایر، فرودگاه بین المللی قشم را به مقصد جده در عربستان ترک کردند.
گفتنی است، با برنامه ریزی سازمان منطقه آزاد قشم امسال برای نخستین بار اعزام حجاج با پرواز مستقیم از فرودگاه بین المللی قشم به سرزمین وحی صورت گرفت.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :