ظرفیت های اقتصادی قشم برای سرمایه گذاران روس تشریح شد

در جلسه ای مشترک با حضور هیات سرمایه گذار استان کراسنودار روسیه و معاون و مدیران اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم ظرفیت های سرمایه گذاری قشم ببرای سرمایه گذاران روس تشریح شد.

به گزارش فرینا، در این جلسه هریک از مدیران زیر مجموعه معاونت اقتصادی با ارائه بسته های سرمایه گذاری حوزه کاری به شرح جزئیات فنی و تخصصی این طرح ها پرداختند.
مهمترین بسته های سرمایه گذاری ارائه شده در این جلسه در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی، شیلات و کشاورزی، صنعت و تولید و فرصت های سرمایه گذاری بندری و فرودگاهی بود.
بررسی توانمندی ها و ظرفیت های بی نظیر قشم در حوزه حمل و نقل دریایی و هوایی، آبخور طبیعی چشمگیر اسکله ها و برخورداری از اسکله های تخصصی و فرودگاه بین المللی به منظور برقراری خط هوایی و دریایی، توانمندی های قابل توجه شیلاتی با توجه به شرایط طبیعی موجود در جزیره از جمله پرورش ماهی در قفس، میگو و صدف و پتانسیل های نفتی و انرژی و وجود میادین نفت و گاز و وجود پروژه های ذخیره سازی و بانکرینگ سوخت در این جلسه بررسی شد.
بنابراین گزارش، این جلسه با حضور الکساندر راپل (Alexander Ruppel)، معاون استاندار استان کراسنودار روسیه، مختار گرشاسبی، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری، صادق قاسمی، سرپرست مدیریت نفت و انرژی، مریم نوری بالانجی، مدیر شیلات و کشاورزی، مرتضی صابری، مدیر صنعت، معدن وتسهیل تولید، سیدمسعود آل عبایی، مدیر جذب سرمایه و بازرایابی و پژمان بهرامی مدیر حمل و نقل و ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.
همچنین مهدی سندگل نظامی مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه قشم، ناصر رجبی مدیرکل فرودگاه بین المللی قشم منطقه آزاد قشم و کمال بیرامیان، دستیار مدیرعامل سازمان در پیگیری های ویژه، جعفر زمانی، رییس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در قشم و علی اشتری مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم نیز از دیگر حاضران در این جلسه بودند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :