نخستین جشنواره استانی «صنعت دریایی و رسانه» برگزار می‌شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/66966
ساعت 10:04 شنبه 3 تير 1402
سرپرست ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو از برگزاری نخستین جشنواره استانی صنعت دریایی و رسانه با موضوع «نقش ایزوایکو بعنوان بزرگترین زیرساخت صنایع دریایی کشور در تحقق اقتصاد دریا محور» در بندرعباس خبر داد.

به گزارش فرینا، فرزین قربانی افزود: با توجه به ساحلی بودن شهر بندرعباس و اهمیت نقش رسانه در صنعت دریایی به ویژه شرکت ایزوایکو، باید نقش رسانه بیش از پیش مورد توجه همگان قرار گیرد.

قربانی گفت: نقش رسانه در صنعت به فراموشی سپرده شده و به نوعی حذف شده است. با توجه به اینکه رسانه همواره یاری گر تمامی صنایع در حوزه های مختلف بوده، این جشنواره استانی با عنوان «صنعت دریایی و رسانه» در بندرعباس برگزار می شود تا به نوعی از زحمات و تلاشگران عرصه رسانه تقدیر شود.

وی با بیان اینکه در حاشیه این جشنواره برنامه های دیگری نیز تدارک دیده شده است، گفت: دوره آموزشی با عنوان «نقش رسانه در صنایع دریایی» با استفاده از اساتید برجسته یکی از برنامه های این جشنواره است.

سرپرست ارتباطات و امور بین الملل منطقه ویژه اقتصادی کشتی سازی خلیج فارس افزود: روزنامه‌ها، هفته‌نامه‌ها، نشریات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری دارای مجوز می‌توانند آثار خود را در بخش‌ گزارش، یادداشت و تیتر که از مردادماه 1401 تا تاریخ 31 تیرماه 1402 منتشر کرده اند را  به آدرس International.Relations@isoico.com ارسال نمایند.
گفتنی است، اسامی نفرات برتر جشنواره پس از اعلام داوری، در آیینی رسمی با حضور مسئولین عالی استان اعلام و از نفرات برتر با اهداء جوایز تقدیر و تشکر بعمل می آید.

آخرین اخبار

جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟