افزایش پنج برابری سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادي سلفچگان

لینک کوتاه: freena.ir/detail/67174
ساعت 19:18 چهارشنبه 28 تير 1402
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان گفت: با تلاش های صورت گرفته، جذب سرمایه گذار در این منطقه نسبت به سال گذشته افزایش پنج برابری داشته است.

به گزارش فرينا، محمود داودآبادی در بازدید حجت الله عبدالملکی مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعاليمناطق آزاد و ویژه اقتصادی از غرفه منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در نمایشگاه معرفي توانمندی های صادراتی و فرصت های سرمایه گذاری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که در مشهد مقدس در حال برگزاری است با اشاره به اینکه از سال گذشته و با تغییر تیم مدیریتی در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان نگاه مالکیتی به این منطقه را به نگاه مدیریتی تغییر دادیم، اظهار کرد: شعار ما این است که یک شهر سه هزار و 500 هکتاری نزد ما امانت گذاشته شده تا آن را به مالکان واقعی؛ یعنی تولیدکنندگان و کارآفرینان برسانیم.
داود آبادي ادامه داد: بر همین اساس با تلاش های صورت گرفته، جذب سرمایه گذار در این منطقه نسبت به سال گذشته افزایش پنج برابری داشته است.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان تصریح کرد: ادعای قابل اثبات داریم که با  مدل های جدید واگذاری زمین که تدوین کردیم، هر سرمایه گذار و فعال اقتصادی که بیاید به منطقه ویژه سلفچگان و با این شرایط نتواند کار کند؛ قطعا در هیچ مکان دیگری نمی تواند کار خود را پیش ببرد. 
داودآبادی در پایان با اشاره به اینکه با تمام توان در حال جبران عقب ماندگی های این منطقه در حوزه های زیرساختی و خدمات الکترونیک هستیم، خاطرنشان کرد. ما به دنبال جذب سرمایه اجتماعی هستیم و هیچ سرمایه ای بالاتر از اشتغالزایی برای ما اهمیت ندارد و بنابراین سرمایه گذاری که اشتغال زایی بالایی داشته باشد، قطعاً شرایط بسیار مناسبی را برای دریافت زمین خواهد داشت.

آخرین اخبار

اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران
مدیر دفتر «مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور» در منطقه آزاد اروند منصوب شد

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟