ارائه 150 بسته سرمایه‌گذاری منطقه‌ ویژه پارسیان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادي

لینک کوتاه: freena.ir/detail/67185
ساعت 17:17 پنج‌شنبه 29 تير 1402
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان از رائه 150 بسته آماده سرمایه گذاری در این منطقه جهت ارائه به سرمایه گذاران در دومین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور خبر داد.

به گزارش فرينا، سید علی اصغر علامه با اعلام خبر ارائه 150 بسته سرمایه گذاری در نمایشگاه معرفی بسته هاي سرمايه گذاري و توانمندي هاي صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادي گفت: 150 فرصت سرمایه گذاری در حوزه پروژه های پتروشیمی، فولاد، خدمات و پشتیبانی، گردشگری و آلومینیوم برای معرفی به سرمایه گذاران علاقه مند به حضور در منطقه ویژه پارسیان آماده شده است. 
علامه ادامه داد: این 150 فرصت سرمایه گذاری برای تسریع و تسهیل فرآیند سرمایه گذاری در پارسیان به صورت کتابچه تهیه و ارائه می شود. 
به گفته مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان؛ این بسته های سرمایه گذاری به دو زبان فارسی و انگلیسی جهت معرفی و ارائه در دومین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در مشهد آماده شده است. 
علامه خاطرنشان کرد: انجام مراحل بازاریابی جهت جذب سرمایه‌گذاران واقعی و سرمایه های داخلی و خارجی برای به نتیجه رسیدن طرح ها و پروژه های حوزه های مختلف، رونق تولید و توسعه صادرات مهمترین اهداف از شرکت در این نمایشگاه است. 
براساس این گزارش، دومین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور از تاریخ 27 تا 30 تیرماه در نمایشگاه بین المللی مشهد مقدس برگزار می شود.

آخرین اخبار

اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران
مدیر دفتر «مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور» در منطقه آزاد اروند منصوب شد

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟