بیست و دومین نشست معاونین و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد برگزار شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/67374
ساعت 12:33 سه شنبه 24 مرداد 1402
بیست و دومین نشست معاونین و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد کشور به صورت حضوری و برخط در محل دبیرخانه شورایعالی برگزار شد.

به گزارش فرینا، در این نشست که با حضور ویدئوکنفرانسی مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان‌های مناطق آزاد برگزار شد، اولویت ها و مسائل اصلی معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری با تاکید بر بودجه جاری و عمرانی سازمان های مناطق آزاد و تبیین بسته های سرمایه گذاری در این حوزه مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت.

غلامرضا خلیلی نیا سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی در این نشست در خصوص اقدامات، اولویت‌ها و موضوعات فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مناطق گزارشی ارائه داد.

ارائه منشور فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، ارائه سند نگارش پشتوانه نظری بودجه، ارائه سامانه آماری معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و ارائه آیین نامه سرنخ (سرای نوآوری و خلاقیت مناطق آزاد) از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست است.

مسعود حسین پور مشاور و قائم دبیر در ستاد جهش سرمایه گذاری و صادرات مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، حجت الاسلام محمدی مشاور دبیر در امور ایثارگران دبیرخانه شورایعالی، محمودزاده معاون وزیر آموزش و پرورش و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی به عنوان سخنران در این نشست حضور داشتند به ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود پرداختند.

آخرین اخبار

موتور اقتصادی مناطق آزاد گرم شد؛ رشد 695 درصدی سرمایه گذاری خارجی جذب شده
بازدید هیات تجاری عراق از پاویون اختصاصی مناطق آزاد در نمایشگاه کیش اکسپو 2025
پاویون دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد، محور مذاکرات سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در کیش اکسپو 2025
نشست تخصصی ظرفیت‌های مناطق آزاد در بازآفرینی شهری با محوریت منطقه آزاد ماکو برگزار شد
چابهار در آستانه جهش بزرگ توسعه؛ پروژه‌های راهبردی، نویدبخش دوره‌ای از شکوفایی بی‌سابقه

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
نقش بی‌بدیل شلمچه در پیوند اقتصاد انرژی ایران و عراق
مانیفست تازه دولت برای احیای مناطق آزاد
ارس؛ گذرگاه استراتژیک ایران به اوراسیا: فرصت ها و چشم اندازها
چرا ترامپ به دنبال بازآفرینی نظم نوین جهانی است؟