مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در اختتامیه نمایشگاه ارمنستان؛

در نمایشگاه ایروان شاهد جلسات هدفمند و تعیین کننده بودیم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در آئین اختتامیه نمایشگاه عرضه بسته‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد در ایروان به نمایندگی از مدیران عامل اظهار داشت: امروز حاصل تلاش مستمر همکاران در برگزاری این نمایشگاه را شاهد بودیم و 7 منطقه آزاد و مدیران عامل منطقه آزاد، جلسات متعدد تعیین کننده‌ای را برگزار کردیم.

به گزارش فرینا، امیر مقدم ادامه داد: تدابیر و راهبردهایی از سوی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور برای رسیدن به اهداف مورد نظر ابلاغ شد. مناطق آزاد کشور دارای اهداف کلانی بودند که در این نمایشگاه به دنبال تحقق این اهداف تلاش کردند.

مقدم خاطرنشان ساخت: هدف ما نمایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری بود که برای تحقق این امر باید سطح ریسک و مخاطراتی که در ذهن فعالین اقتصادی بود را به حداقل می رساندیم تا بتوانند جرات و جسارت سرمایه‌گذاری را داشته باشند.

وی تاکید کرد: ما باید واقعیت‌های اقتصادی و برخورداری‌های 7 منطقه آزاد را تبیین کنیم و در این حوزه اقدامات خوبی صورت گرفته است. زمانی که واقعیت‌ها مطرح می‌گردد امنیت و ارتباط بین فعالین فراهم می‌شود که منجر به تبادل اقتصادی و انعقاد تفاهم نامه‌های اقتصادی می‌گردد.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :