مرحله دوم سی و ششمین تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان پایان یافت؛

درخشش رکابزنان تایلندی در مسیر تبریز-ارس / رقابت در مرحله سوم از ارس تا شبستر

رکابزن تایلند فاتح مرحله دوم سی و ششمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان

به گزارش فرینا، مرحله دوم سی و ششمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان با حضور 12 تیم خارحی و 4 تیم داخلی به پایان رسید و رکابزنان با طی مسافت 148.9 کیلومتری تبریز - منطقه آزاد ارس (پارک ائل گولی - هتل امپریال) به رقابت خود در این مرحله پایان دادند.

بر اساس این گزارش LUCAS CARSTENSEN از تیم روژای تایلند، علی لبیب شتربان از مس سونگون آذربایجان شرقی و SARAWUT SIRIRONNACHAL از تایلند مقام های اول تا سوم این دوره از تور را ازآن خود کردند.

در پایان این مرحله از تور بین المللی ایران - آذربایجان، علی لبیب از تیم مس سونگون به پیراهن سفید(زیر 23 سال)، سعید صفرزاده از تیم تیان یودای چین به پیراهن قرمز(کوهستان)، مهدی سهرابی از تیم عراق پروجکت به پیراهن سبز(امتیازی) و LUCAS CARSTENSEN از تیم روژای تایلند به پیراهن طلایی دست یافتند.

مرحله سوم سی و ششمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان، روز سه شنبه 7 شهریور ماه راس ساعت 9 از مقابل هتل امپریال منطقه آزاد ارس آغاز خواهد شد و در این مرحله رکابزنان مسیر 128.3 کیلومتری منطقه آزاد ارس - شبستر (هتل امپریال - ارس پربنیس شبستر) را طی خواهند کرد.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :