کمک 10 میلیارد ریالی شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به موکب‌های اربعین حسینی

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان گفت: میزبانی شایسته از خیل زائران اربعین حسینی در قم قطعا نیازمند مشارکت جمعی است و در این بین منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان با مشارکت برخی سرمایه گذاران و مدیران شرکت های تولیدی خود توانست بیش از 10 میلیارد ریال  به مواکب فعال در میزبانی اربعین اهدا کند.

به گزارش فرینا، محمود داودآبادی در گفت وگو با خبرنگاران ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ایام اربعین، اظهار کرد: از جمله اهداف مدیریت منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در دوره جدید، توجه به مسائل اجتماعی و حمایت از برگزاری مراسم ملی و مذهبی در قالب مسئولیت اجتماعی است.

داودآبادی ادامه داد: برای تحقق این مهم شرکت های  تولیدی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان نیز حامی و یاری دهنده ما بودند و در چندین موضوع خاص مشارکت خوبی را انجام دادند.
وی با اشاره به برگزاری مراسم بزرگ اربعین حسینی و حضور خیل مسافران ایرانی و غیر ایرانی در استان و شهر قم برای سفر به کربلای معلی، گفت: میزبانی شایسته از خیل زائران اربعین در قم قطعا نیازمند مشارکت جمعی است و در این بین منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان با مشارکت برخی سرمایه گذاران و مدیران شرکت های تولیدی خود توانست بیش از 10 میلیارد ریال  به مواکب فعال در میزبانی اربعین اهدا کند.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان با اشاره به اینکه این مبلغ صرف حمایت از قرارگاه مردمی اربعین استان قم، موکب سلفچگان و سایر مواکب، حمایت از گروه های جهادی و ... شده است، بیان کرد: سرمایه گذاران شرکت های پتروپالایش کاسپین شیمی پاسارگاد، حمل و نقل ریلی کاسپین پاسارگاد، سپهر فدک، آریا کابل فدک، شیمی در سلف، سروش دیزل، فردا دیزل، هرمس مطلق، ذوب فلزات غیر آهنی، آریا کیمیا تک ، سیما تجارت امیر رویان و ... در امر میزبانی از زائران و عزاداران اربعین حسینی یاریگر ما بودند که بنده به سهم خود از آنها صمیمانه و صادقانه سپاسگزارم و امیدوارم این تلاش ها اولا ذخیره قبر و قیامت و ثانیا مرضی رضای حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف قرار گیرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :