بازدید مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از واحد‌های تولیدی منطقه ویژه اقتصادی سرخس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/67713
ساعت 14:47 شنبه 1 مهر 1402
با رویکرد حمایت از اشتغالزایی و اجرای طرح‌های صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی سرخس، مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور کارگری از واحد‌های تولیدی این منطقه همچون پوشاک چین، جاده ابریشم سرخس و کارخانه کاشی تندیس بازدید کرد.

 به گزارش فرینا، همچنین در جلسه‌ای که به دنبال این بازدید برگزار شد، با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، احمد باقریان به عنوان سرپرست واحد کار و خدمات اشتغال در منطقه ویژه اقتصادی سرخس منصوب شد.
در جلسه معارفه مدیر واحد کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی سرخس که با حضور غلامرضا عباسی مشاور و نماینده معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد امین بابایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، محمدرضا برهمند رئیس هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی سرخس و جمعی از مدیران این منطقه برگزار شد، بر توسعه اشتغالزایی و ارائه تسهیلات به مراجعه‌کنندگان گمرک سرخس تاکید شد. 
در این جلسه، عباسی با اشاره به رویکرد این وزارتخانه درخصوص ایجاد اشتغال اظهار کرد: با توجه به شعار امسال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید، باید مناطق ویژه اقتصادی هم‌پای سایر بخش‌ها توجه ویژه‌ای به این حوزه داشته باشند.
وی نگاه این وزارتخانه را نگاه حمایتی و تعاملی عنوان کرد و گفت: با توجه به این‌که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از اعضای دبیرخانه مناطق آزاد است، در تلاش هستیم با حمایت‌های دولت سیزدهم، بتوانیم شناخت کلی نسبت به مناطق ویژه اقتصادی داشته باشیم تا بدین وسیله از حقوق مناطق حمایت کنیم.
مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: آستان قدس رضوی هم به عنوان متولی منطقه ویژه اقتصادی سرخس، با توجه به سیاست‌های اقتصادی کشور، توسعه اشتغال، تسهیل امور و کاهش بروکراسی‌های اداری را در دستور کار خود قرار داده است.
عباسی افزود: منطقه ویژه اقتصادی سرخس رشد بسیار خوبی به ویژه طی دو سال گذشته داشته است و امیدواریم در بازدید بعدی شاهد پیشرفت‌های بیشتری در این منطقه باشیم.

شناسه خبری: 67713

آخرین اخبار

اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران
مدیر دفتر «مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور» در منطقه آزاد اروند منصوب شد

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟