انعقاد توافقنامه همکاری‌ جهت رفع مشکل زیرساخت‌های برق 34 روستای واقع در محدوده منطقه آزاد چابهار

معاون عمرانی و زیربنایی منطقه آزاد چابهار با اعلام امضای توافقنامه همکاری مشترک با شرکت توزیع برق استان بیان کرد: با اجرایی شدن این توافقنامه هیچ روستای فاقد برق در محدوده منطقه آزاد نخواهیم داشت.

به گزارش فرینا، این توافقنامه با هدف بازسازی، توسعه و رفع افت ولتاژ شبکه برق‌رسانی و تأمین روشنایی روستا‌های واقع در محدوده منطقه آزاد، فیمابین سازمان منطقه آزاد چابهار و شرکت توزیع برق استان سیستان و بلوچستان در زاهدان بعنوان یکی از اهداف سفر مدیرعامل و برخی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد به مرکز استان، منعقد شد.

عبدالحکیم آصفی با اعلام امضای توافقنامه همکاری مشترک با شرکت توزیع برق استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: با اجرایی شدن این توافقنامه به مبلغ 400 میلیارد ریال، هیچ روستای فاقد برق در محدوده نطقه آزاد نخواهیم داشت ادامه داد: مدت توافق نامه یکساله بوده و با اعلام آمادگی طرفین، در صورت نیاز، توافق نامه با تأمین اعتبار تکمیلی، تمدید خواهد شد تا مشکلات و کمبود‌های حوزه برق روستا‌ها به صورت کامل، مرتفع گردد.

آصفی همچنین افزود: مقرر شد در موضوعات و زمینه‌های مندرج در توافقنامه، طرفین با یکدیگر همکاری نمایند و بر همین اساس سازمان منطقه آزاد مسئولیت حمایت مالی را عهده‌دار شده و اجرای پروژه‌ها براساس اولویت‌بندی‌های انجام شده توسط شرکت توزیع برق استان صورت گیرد.

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار در پایان گفت: به منظور پیگیری اجرایی شدن مفاد توافقنامه و نظارت بر روند اجرای آن، کارگروهی مرکب از نمایندگان طرفین تشکیل خواهد شد تا موضوعات مورد توافق را بررسی نموده و نتایج را به طرفین منعکس خواهند نمود.

در این جلسه مدیرعامل و معاونین سازمان منطقه آزاد چابهار و شرکت توزیع برق استان سیستان و بلوچستان حضور داشتند.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :