ارتقا کیفیت ارائه خدمات، نقطه قوت احیای زنجیره گردشگری کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همکاری بخش خصوصی و سازمان را عامل مهمی در ارتقاء سطح کیفی خدمات و احیای زنجیره گردشگری عنوان کرد.

 به گزارش فرینا، رحیم سرهنگی در مراسم تقدیر از پیشکسوتان و فعالان حوزه گردشگری، ضمن تاکید بر تعاملات بخش دولتی و خصوصی گفت: باید تلاش کنیم تا با استفاده از ظرفیت های سازمان و همکاری جوامع مختلف جزیره نسبت به ارتقاء استانداردها و ایجاد زیرساخت های گردشگری اقدامات مطلوبی انجام شود.

سرهنگی با اشاره به نقش مدیریت تجربه در توسعه گردشگری کیش عنوان کرد: تغییر دیدگاه در ارتقاء کیفیت خدمات گردشگری، موجب می شود تا مسافران و گردشگران داخلی و خارجی تجربه مطلوبی از سفر خود داشته باشند و این امر عامل موثری در تبلیغات حوزه گردشگری کیش برای جذب و ترغیب مخاطب از اقصی نقاط کشور و جهان برای سفر به این منطقه آزاد به شمار می رود. 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به نقش مهم جذب گردشگران خارجی در افزایش درآمد و حوزه گردشگری گفت: توسعه گردشگری و سرمایه گذاری این منطقه آزاد در گرو معرفی هرچه بهتر برند کیش می باشد که در این صورت رشد اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :