ارتقا کیفیت ارائه خدمات، نقطه قوت احیای زنجیره گردشگری کیش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/67859
ساعت 12:30 سه شنبه 18 مهر 1402
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همکاری بخش خصوصی و سازمان را عامل مهمی در ارتقاء سطح کیفی خدمات و احیای زنجیره گردشگری عنوان کرد.

 به گزارش فرینا، رحیم سرهنگی در مراسم تقدیر از پیشکسوتان و فعالان حوزه گردشگری، ضمن تاکید بر تعاملات بخش دولتی و خصوصی گفت: باید تلاش کنیم تا با استفاده از ظرفیت های سازمان و همکاری جوامع مختلف جزیره نسبت به ارتقاء استانداردها و ایجاد زیرساخت های گردشگری اقدامات مطلوبی انجام شود.

سرهنگی با اشاره به نقش مدیریت تجربه در توسعه گردشگری کیش عنوان کرد: تغییر دیدگاه در ارتقاء کیفیت خدمات گردشگری، موجب می شود تا مسافران و گردشگران داخلی و خارجی تجربه مطلوبی از سفر خود داشته باشند و این امر عامل موثری در تبلیغات حوزه گردشگری کیش برای جذب و ترغیب مخاطب از اقصی نقاط کشور و جهان برای سفر به این منطقه آزاد به شمار می رود. 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به نقش مهم جذب گردشگران خارجی در افزایش درآمد و حوزه گردشگری گفت: توسعه گردشگری و سرمایه گذاری این منطقه آزاد در گرو معرفی هرچه بهتر برند کیش می باشد که در این صورت رشد اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.

آخرین اخبار

موتور اقتصادی مناطق آزاد گرم شد؛ رشد 695 درصدی سرمایه گذاری خارجی جذب شده
بازدید هیات تجاری عراق از پاویون اختصاصی مناطق آزاد در نمایشگاه کیش اکسپو 2025
پاویون دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد، محور مذاکرات سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در کیش اکسپو 2025
نشست تخصصی ظرفیت‌های مناطق آزاد در بازآفرینی شهری با محوریت منطقه آزاد ماکو برگزار شد
چابهار در آستانه جهش بزرگ توسعه؛ پروژه‌های راهبردی، نویدبخش دوره‌ای از شکوفایی بی‌سابقه

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
نقش بی‌بدیل شلمچه در پیوند اقتصاد انرژی ایران و عراق
مانیفست تازه دولت برای احیای مناطق آزاد
ارس؛ گذرگاه استراتژیک ایران به اوراسیا: فرصت ها و چشم اندازها
چرا ترامپ به دنبال بازآفرینی نظم نوین جهانی است؟