عزم امورمالیاتی استان قم برای تسهیل تولید در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان

نشست مشترک مدیران اداره کل امور مالیاتی استان قم با مدیران و جمعی از سرمایه‌گذاران منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان برگزار شد.

به گزارش فرینا، در این نشست که با هدف آشنایی دقیق مدیران و کارشناسان اداره کل امورمالیاتی با فرآیند تولید در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان برگزار شد، داودآبادی به تشریح اقدامات صورت گرفته برای جبران عقب افتادگی های زیرساختی و همچنین حمایت از سرمایه‌گذاران و تلاش برای تسهیل تولید در این منطقه پرداخت. 
حسین نیرو بخش مدیرکل امور مالیاتی استان قم نیز در این نشست با تاکید بر اینکه در دوره مدیریت جدید منطقه ویژه شاهد افزایش سرمایه گذاری و تحرک فعالان اقتصادی هستیم، با اشاره به اینکه حمایت از تولیدکنندگان استان را وظیفه خود می دانیم، افزود: برخی مشکلاتی که در حوزه امورمالیاتی برای سرمایه‌گذاران این منطقه به وجود آمده به واسطه عدم شناخت دقیق نوع فعالیت آنها در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان است که مصمم شدیم در این جلسه با حضور مدیران و کارشناسان خود به صورت دقیق با فرآیند کار یک فعال اقتصادی در منطقه ویژه آشنا شویم تا بتوانیم بر اساس این شناخت دقیق تصمیمات را اخذ و تسهیلاتی مالیاتی را در اختیار تولیدکنندگان منطقه قرار دهیم. 
در ادامه نشست رنجبریان معاون صنایع و امورگمرکی منطقه به تشریح روند تولید در منطقه پرداخت و کارشناسان امورمالیاتی سوالات خود پیرامون این موضوع را مطرح کردند. 
چند تن از سرمایه‌گذاران منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان نیز در این جلسه به بیان مشکلات و مسائل مالیاتی خود پرداختند.
در این جلسه مقرر شد جلسات مشترک بین دو مجموعه برای بررسی و رفع مشکلات سرمایه‌گذاران به صورت مستمر برگزار شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :