همایش پاسداشت مقاومت در قشم برگزار شد

همایش پاسداشت مقاومت در حمایت از مردم مظلوم فلسطین با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، امام جمعه شهرستان و مسئولان اجرایی، قضایی، نظامی، انتظامی شهرستان قشم و با شرکت شاعران حوزه مقاومت و انقلاب و مردم قشم برگزار شد.

به گزارش فرینا، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این همایش گفت: با برگزاری همایش پاسداشت مقاومت سعی کردیم همگام با ساکنان جزیره قشم، با مردم مظلوم و داغ دیده فلسطین و غزه همدردی کنیم.

عادل پیغامی، ادامه داد: شناسایی جبهه حق و باطل یکی از نعمت‌های الهی است و امروز مشاهده می کنیم که با وجود تمام جنایت‌ها و شرارت‌ها برخی در فضای مجازی و رسانه‌ها مسیر را گم می کنند.

پیغامی تاکید کرد: غصبی که حالا قریب یک قرن است، رژیم صهیونیستی نسبت به سرزمین و مردم در فلسطین را انجام داده از نشانه های آخرالزمانی است.

به گفته وی؛ مساله فلسطین، حواشی و تمام اتفاقات آن یک تجربه آخرالزمانی است که ما را برای رویدادهای آینده آگاه می کند و باید برای آن تمرین داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه با اشاره در آیات قرآن کریم درباره به صهیونیسم و یهودیانی که نسبت به حق و حقیقت ظلم روا می دارند، افزود: اینکه رهبر معظم انقلاب در سخنان خود عنوان می کنند که اسرائیل رفتنی است، یک وعده الهی است.

پیغامی با بیان اینکه خون شهید و خون مظلوم شهید بیرق کفر و صهیونیسم را در هم خواهد پیچید، گفت: سنت الهی این است که هر کجا که بدی، دشمنی و ظلم به اوج خود می رسد، خون یک مظلوم یا شهید بزرگ است که تبدیل به نقطه عطف می شود و مسیر و جریان تاریخ را تغییر می دهد.

وی ادامه داد: ما با مردم فلسطین همدرد هستیم و می بینیم که امروز جهان بشریت ظلم را از سوی رژیم صهیونیسم دریافت می کند و این یک گام بزرگ و بلند در مسیر آخرالزمان است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: مسجد الاقصی به عنوان قبله اول مسلمانان و همچنین به عنوان نقطه وحدت تمامی ادیان الهی دارای اهمیت است و اگر قرار باشد در آخرالزمان جبهه حق پیروز و مستقر شود، این مکان می تواند نقطه نمادین تاریخ برای تمام بشر باشد.

براساس این گزارش، همایش پاسداشت مقاومت در حمایت از مردم مظلوم فلسطین با حضور عادل پیغامی، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه شهرستان، سرهنگ حجت امیری‌کیا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم، امید مهدوی مجد، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، قاسمی، رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور، محمدمهدی سیار و میلاد عرفان‌پور، شاعران حوزه مقاومت و انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان اجرایی، نظامی و انتظامی شهرستان و با استقبال مردم برگزار شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :