دیدار رئیس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون با سرپرست منطقه آزاد انزلی

امیر حسین محتشم رئیس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون با حضور در دفتر اکبر نیازی سرپرست منطقه آزاد انزلی با وی دیدار کرد.

به گزارش فرینا، در این نشست، محتشم ضمن تشکر و قدردانی از میزبانی بسیار خوب منطقه آزاد انزلی از اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ساحلی در مجموعه ساحلی سیروس قایقران، بر لزوم گسترش همکاری های فی مابین و میزبانی این منطقه از مسابقات بین‌المللی پیش‌رو و تورنمنت های چهار جانبه تاکید کردند.

علی مطهری مدیر فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، قربانعلی الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان و عضو کمیته ساحلی فدراسیون، منصور بیک وردی سرپرست تیم ملی در این نشست حضور داشتند.

در پایان امیر حسین محتشم پیراهن تیم ملی را به رسم یادبود به اکبر نیازی اهدا کرد.

استادیوم ساحلی زنده یاد سیروس قایقران منطقه آزاد انزلی با دارا بودن گنجایش حدود  2500 تماشاگر بزرگترین و مجهزترین مجموعه ساحلی از نوع خود در ایران است. ساختمان این مجموعه ورزشی که با استانداردهای فدراسیون جهانی فوتبال طراحی و ساخته شده دارای بخش های مختلفی همچون اتاق رختکن بازیکنان و مربیان، اتاق ماساژ، اتاق داوران، جایگاه مهمانان ویژه، اتاق خبرنگاران،اتاق کمک های اولیه،تست دوپینگ،اسکوربرد، سیستم نور استاندارد و سرویس های بهداشتی می باشد و بهره‌مندی از دید رو به دریای خزر، تفکیک مسیرهای ورودی ورزشکاران و تماشاگران از دیگر مزیت های این مجموعه ورزشی است. این استادیوم توسط سازمان منطقه آزاد انزلی در سال 1396 به بهره برداری رسید.

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :