آخرین روند پروژه ساماندهی و ساحل‌سازی اروند صغیر بررسی شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/68023
ساعت 09:19 چهارشنبه 3 آبان 1402
استاندار خوزستان به همراه مدیرعامل، معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد اروند، از روند پروژه ساماندهی و ساحل‌سازی اروند صغیر، بازدید به‌عمل آوردند.

به گزارش فرینا، استاندار خوزستان، به همراه مدیرعامل، معاون و مدیران سازمان منطقه آزاد اروند از روند پیشرفت پروژه ساماندهی و ساحل‌سازی اروند صغیر بازدید به عمل آوردند.

این پروژه با اعتباری بالغ بر 116 میلیارد تومان از محل اعتبارات داخلی سازمان منطقه آزاد اروند در فاز اول به پایان خواهد رسید.

استاندار خوزستان در خلال بازدید از این پروژه، بیان کرد: شاهد اقدامات خوبی در مینوشهر هستیم که همواره این جزیره معروف بوده به محل زندگی شهروندان ولایی و مدافع مرزهای کشور در مقابل تجاوز دشمن که در دوران دفاع مقدس نیز شاهد این رشادت‌ها از مردم این منطقه بوده‌ایم.

محراب حسینی، تصریح کرد: ما در مجموعه دولت و سازمان منطقه آزاد اروند در تلاش هستیم تا رضایتمندی مردمان این خطه را به دنبال داشته باشد و در کنار آن خانواده‎ها از این ساحل زیبا استفاده لازم بهره‌مند باشند.

حسینی ضمن تمجید از اقدامات سازمان منطقه آزاد اروند به جهت فعالیت‌های عمرانی و پروژه‌های فعال در منطقه آزاد اروند، یادآور شد: امیدوارم با فرارسیدن نوروز و سفر راهیان نور به منطقه، این جاذبه‌ها بتواند اعتلای شاخص‌های گردشگری منطقه را نشان دهد و میمهمانان این منطقه شاهد یک تغییر اساسی باشند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، نیز در این بازدید ضمن بیان اینکه در تلاش هستیم تا این پروژه در زمان مقرر به پایان برسد تا هزینه‌های اضافی را بر دوش این سازمان نگذارد، اظهار کرد: تعریف این پروژه اهداف رفاهی در پیش روی خود دارد و منتج به این خواهد شد که راه‌های دسترسی به دیگر نقاط مینوشهر نیز تسهیل گردد.

علی زارعی با تأکید بر ارتقاء شاخص گردشگری در منطقه آزاد اروند با به سرانجام رسیدن این پروژه، یادآور شد: امتداد یافتن جاده ساحلی اروند صغیر می‌تواند پیامدهای خوبی را در حیطه اقتصادی نیز به همراه داشته باشد.

زارعی خاطرنشان کرد: سازمان منطقه آزاد اروند ضمن تمرکز بر تحول در اقتصاد منطقه، بر روی تمکین از مسئولیت‌های اجتماعی خود معطوف است و تخصیص 116 میلیارد تومان از محل اعتبارات داخلی خود، اهداف توسعه طلبانه خود را در منطقه دنبال خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، پروژه ساماندهی و ساحل سازی اروند صغیر، از 15 فروردین‌ماه سال جاری آغاز و با اعتباری بالغ بر 116 میلیارد تومان به مدت 12 ماه در فاز اول به پایان خواهد رسید.

شناسه خبری: 68023

آخرین اخبار

جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟