برپایی بزرگترین رویداد صنعت فولاد کشور با حضور رحیم سرهنگی در کیش

نمایشگاه بین المللی فولاد 1402 با حضور 280 شرکت داخلی و خارجی و با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و مدیران عامل شرکت های مطرح در این زمینه عصر سه شنبه 2 آبان در جزیره کیش افتتاح شد.

به گزارش فرینا، این نمایشگاه، بزرگترین نمایشگاه تخصصی فولاد ایران طی 25 سال اخیر است که در آن 255 شرکت داخلی و 25 شرکت و یا نمایندگی خارجی از کشورهای آلمان، انگلیس، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، هند، ترکیه، چین، سوئد، یونان و روسیه حضور دارند و در قالب 205 غرفه آخرین دستاوردهای خود را در حوزه فعالیتی خود به نمایش گذاشته اند.

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، شرکت ملی فولاد ایران، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، مجتمع فولاد مبارکه، سهامی ذوب آهن اصفهان، فولاد خوزستان، فولاد خراسان، فولاد آذربایجان، فولاد هرمزگان، شرکت فولاد آلیاژی ایران، مجموعه شرکت های گل گهر، سنگ آهن مرکزی ایران، هلدینگ چادر ملو، توسعه صنایع و معادن غدیر، آهن و فولاد غدیر ایرانیان، آهن و فولاد ارفع، پامیدکو و فولاد میانه میدکو .. از جمله وزارتخانه ها سازمانها و موسسات و یا شرکتهای شاخص مشارکت کننده داخلی و یا خارجی هستند که در این نمایشگاه حضور دارند.

فولاد، آهن، ورق، شمش، بیلت، بلوم، اسلب، میلگرد، گندله تجهیزات خطوط تولید، مواد اولیه فراورده‌های دیرگداز، روانسازها و غیره از موضوعات و یا محصولات ارائه شده در این نمایشگاه است که تا چهارم آبان‌ از ساعت 17 تا 22 به نمایش گذاشته می‌شود.

رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و هیات همراه ضمن بازدید از این نمایشگاه، با حضور در برخی از غرفه ها، با شرکت کنندگان، دست اندرکاران و فعالان اقتصادی دیدار و گفت و گو کرد.

گفتنی است در طول مدت برپایی نمایشگاه فولاد، سمپوزیوم فولاد با هدف ایجاد زمینه مساعد برای برقراری ارتباط میان دست اندرکاران صنعت فولاد کشور با اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پژوهشگران در این زمینه و نیز رفع مشکلات موجود و توسعه هر چه بیشتر این صنعت درمرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می شود.

گفتنی است شرکت بلخ برگزار کننده این نمایشگاه تحت نظارت عالی انجمن آهن و فولاد ایران است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :