مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار:

کاهش مراحل بروکراسی اداری توسعه سرمایه‌گذاری را افزایش می‌دهد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، کاهش بروکراسی و فرآیند اداری را موجب افزایش رضایتمندی عمومی دانست و اظهار داشت: لازم است مسیر مراجعات مردم به ادارات دولتی و انجام امور اداری تسهیل شود.

به گزارش فرینا، امیر مقدم افزود: با نگاه مردمی شدن، می‌بایست مردم را در کنار خود داشته باشیم و مشکلات‌ایشان را حل نماییم، ما یک ابزار خیلی خوب داریم و آن همدلی و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در کنار سازمان است.

مقدم تأکید کرد: ما در حوزه‌ی توسعه زیر ساخت‌ها قرار است یک کار تیمی بکنیم آن چه که سازمان باید به عنوان هدف اصلی خود سرلوحه قرار دهد، حرکت به سوی توسعه‌ی اقتصادی، ایجاد درآمد، رونق بخشی و جهانی شدن است و این کار به عنوان تصدیگری بر دوش سازمان است.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی بروکراسی کاری در سازمان را که تا جایی که قانون اجازه می‌دهد و در توان ما بود از هیچ کوششی برای حل مشکلات مختلف مردم کوتاهی نکردیم و از دویست و شصت و هفت فرآیند نمودار نارضایتی‌های مراجعین و ارباب رجوع‌ها صد و بیست و هفت فرآیند را کاهش دادیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار همچنین گفت:‌ صف‌هایی که فعالان و سرمایه‌گذاران اقتصادی در آن گرفتار بودند مجاری اداری و بروکراسی بود که منجر به شکایت مردم شد، شناسایی کردیم تا از حضور‌ ایشان در مراحل اداری کاسته شود.

مقدم ادامه داد: همه‌ی همکاران من برای تسهیل فرآیند‌ها زحمت می‌کشند و قطعاً نیاز به کار داریم وی تأکید کرد: همه باید تا جایی که قانون اجازه می‌دهد از هیچ کوششی برای حل مشکلات مختلف مردم کوتاهی نکنند.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :