بمنظور تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد؛

دیدار مدیرعامل سازمان با جانشین فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیا

امیر مقدم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با جانشین فرماندهی و معاونت هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا و مدیران عامل موسسات زیر مجموعه قرارگاه دیدار کرد.

به گزارش فرینا، در راستای هماهنگی و برنامه‌ریزی برای تأمین منابع مالی پروژه‌های در دست اجرا، مقدم با حضور در معاونت مهندسی قرارگاه از نزدیک از چگونگی روند پیشرفت پروژه‌ها اطلاع حاصل کرد.

 این گزارش می‌افزاید: مدیرعامل سازمان در این نشست گفت: موسسات زیر مجموعه مهندسی قرارگاه که حدود 7 پروژه سازمان را در دست اجرا دارند، از آمادگی کامل جهت انجام تعهدات خود برخوردارند.

وی افزود: بر اساس پتانسیل گردش مالی کارفرما (سازمان منطقه آزاد)، قرارگاه آمادگی دارد که به کلیه تعهدات خود عمل نماید و سازمان کلیه مطالبات معوقه پیمانکاران را پرداخت کرده و برای تأمین منابع مالی پروژه‌ها محدودیتی ندارد.

لازم به ذکر است حدود 7 پروژه از جمله بزرگراه کنارک تامین آب صنایع فعال و شرب روستاهای واقع در محدوده منطقه و شناگاه از تعهدات پیمانکاری در دست اجرای قرارگاه می‌باشد و در این نشست موسسات مهندسی پیمانکار طرف قرارداد از پروژه‌های در دست ساخت گزارش مبسوطی به مدیرعامل ارایه کردند.

گفتنی است قرارگاه خاتم الانبیاء با رویکرد اقتصاد مقاومتی به عنوان یک مجموعه تخصصی مجرب، زبده و توانمند تا بحال توانسته است ضمن بکارگیری پیمانکاران داخلی و تربیت مدیران لایق در اجرای پروژه‌های ملی در رشته و گرایش‌های مختلف از جمله نفت، گاز و پتروشیمی، صنعت و معدن، خطوط انتقال گاز، راه، ساخت بنادر، سد و سازه‌های دریایی، صنعت برق، مخابرات و فناوری اطلاعات (ICT)، کشاورزی و غیره قابلیت اجرای پروژه‌های عظیم را به منصه ظهور بگذارد.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :