جلسه هم‌اندیشی معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند با اداره کل میراث خوزستان

مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری جلسه هم اندیشی با معاون گردشگری اداره کل میراث خوزستان در راستای اجرای برنامه های مشترک، خبر داد.

به گزارش فرینا، امیرهوشنگ بابامرادی در خصوص برگزاری نشست مشترک با معاون گردشگری اداره کل میراث خوزستان، اظهار داشت: هدف از همکاری‌های مشترک؛ توسعه پایدار و ارتقای سطح گردشگری در استان خوزستان است که با نقطه نظرات ارائه شده تلاش خواهیم کرد در آینده نزدیک وارد فاز عملیاتی این مبحث شویم.

بابامرادی برگزاری و حضور در نمایشگاه های تخصصی به صورت مشترک با استان را ازجمله اولویت های مشترک دانست و افزود: برپایی نمایشگاه های تخصصی حوزه گردشگری و صنایع دستی و ایجاد بازار فروش برای هنرمندان و صنعتگران؛ یکی از اصلی ترین دغدغه های مدیریت توسعه گردشگری است که بی تردید با برنامه ریزی و مشارکت با اداره کل میراث استان می توانیم اقدامات موثری در این مسیر انجام دهیم.

وی تصریح کرد: تدوین طرح جامع گردشگری، ارائه تسهیلات کم بهره به فعالین حوزه صنایع دستی، برگزاری جشنواره معرفی منطقه آزاد اروند، موزه پرنده نگری و… از موضوعات مطرح شده در این دیدار بود، که به صورت ویژه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همکاری در برپایی نمایشگاه «اروند اکسپو» و هفته گردشگری عمان از دیگر محورهای مهم این نشست بود که مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاداروند ضمن اشاره به آن، اذعان داشت: همکاری مشترک فرآیندی است برای دستیابی به یک هدف متقابل و رسیدن به نتایج مثبت برای طرفین که امیدواریم بتوانیم در این حوزه گام های قابل ملاحظه ای برداریم.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :