ایجاد مصالحه میان 50 درصد از پرونده‌های حیطه کارگری منطقه آزاد اروند در سال گذشته

لینک کوتاه: freena.ir/detail/68086
ساعت 09:36 چهارشنبه 10 آبان 1402
معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، از ایجاد مصالحه در نیمی از پرونده‌های حوزه کارگری منطقه آزاد اروند در سال گذشته خبر داد.

به گزارش فرینا، آئین معارفه مدیر خدمات کار و اشتغال منطقه آزاد اروند، با حضور معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.

در این نشست، ضمن معارفه «محبوبه آل‌علی» به‌عنوان مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه آزاد اروند، معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، بیان کرد: در 9 سال اخیر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه کار و اشتغال نقش موثری را ایفا و اقدامات متناسبی در راستای ارتباط کارگر و کارفرما صورت داده است.

روح‌الله خزایی، یادآور شد: در سال گذشته بالغ بر 3 هزار پرونده حوزه کارگری منطقه آزاد اروند تشکیل شد که 50 درصد از آن به مصالحه انجامیده است.

وی خاطرنشان کرد: در حیطه آموزش، مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه آزاد اروند با اطلاع‌رسانی‌، سعی در آگاهی‌بخشی گسترده در حیطه قانون کار داشته است.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند یادآور شد: مسئولیت‌های حوزه کارگری در شهرهای آبادان و خرمشهر متوجه این سازمان بوده و مقارن با آن، پاسخگویی متناسبی نیز در این حوزه صورت پدیرفته است.

بر اساس گزارشی از سوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان، 7 هزار و 700 هزار کارگاه فعال در منطقه آزاد اروند وجود دارد که سهم شهرستان آبادان 5 هزار 400 هزار کارگاه و خرمشهر 2 هزار و 300 کارگاه، است.
 

شناسه خبری: 68086

آخرین اخبار

جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟