میزخدمت؛ فرصتی مغتنم برای بیان دیدگاه‌ها با مدیران سازمان منطقه آزاد اروند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/68091
ساعت 19:44 چهارشنبه 10 آبان 1402
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، از برپایی میز خدمت مدیرعامل و اعضای هیات مدیره را فرصتی مغتنم برای اقشار مختلف جامعه در راستای تبادل دغدغه‌ها، برشمرد.

به گزارش فرینا، حمید بحرینی با اشاره به برگزاری میزخدمت مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این سازمان در روز چهارشنبه هفته جاری، بیان کرد: دغدغه‌مندی مدیرعامل و اعضای محترم هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند در خصوص حوزه‌های مختلف در منطقه، موجب شد تا میزخدمتی در راستای استماع دغدغه‌ها و دریافت دیدگاه‌ها از سوی شهروندان برپا شود.

بحرینی افزود: بر همین اساس، شهروندان اروندنشین با هر دیدگاهی از جمله حیطه عمران، فرهنگ، اقتصاد و سایر حوزه‌ها، می‌توانند روز چهارشنبه از ساعت 10 صبح با حضور در محل سازمان منطقه اروند نسبت به بیان مسائل به‌صورت چهره به چهره با مدیران سازمان منطقه آزاد اروند اقدام نمایند‌.

وی با اشاره به سیاست‌‌‌گذاری هیات مدیره جدید این سازمان بر مبنای محرومیت زدایی و توسعه‌‌ منطقه، تصریح کرد: بدون شک، رفع نیازها و احصاء مشکلات جز با مشارکت، هم‌فکری و هم‌افزایی میان اقشار و آحاد مختلف شهروندان و خدمتگذاران مردم در شهرهای آبادان و خرمشهر میسر نیست. لذا مجموعه مدیریتی سازمان منطقه آزاد اروند بر این باور است که گفت‌وگوهای چهره به چهره باشهروندان می‌تواند در توسعه منطقه موثر و مسائل مقفول مانده دو شهرستان قابل رویت و در نوبت رسیدگی قرار گیرد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند یادآور شد: چنانچه احساس شود مدت زمان در نظر گرفته شده برای دیدار مردم با خدمتگذاران خود در سازمان منطقه آزاد اروند محدود واقع شده، در آینده نیز این قبیل خدمات تشدید و از طریق درگاه‌های رسمی، اطلاع‌رسانی خواهد شد‌.

شناسه خبری: 68091

آخرین اخبار

جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟