247 میلیون دلار صادرات از گمرک منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان تنها در هفت ماه+فیلم

بیش از 284 هزار تن کالا در 7 ماه نخست امسال از گمرک منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان به کشورهای ترکیه، ازبکستان، عراق، پاکستان و افغانستان به ارزش 247 میلیون دلار صادر شده و برای کشور ارزآوری شده است.

به گزارش فرینا، علیرضا صدیقی راد، رییس گمرک استان مرکزی در بازدید از گمرک منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان «زرندیه»، با تاکید بر موقعیت استراتژیک این منطقه که در تقاطع سه استان البرز، قزوین و تهران قرار دارد، از توان بالای این گمرک برای ایفای نقش کلیدی در صادرات محصولات کشورمان و ارزآوری برای کشورمان سخن گفت.
همچنین میلاد احمدی، مدیر گمرک منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان نیز با اعلام جزئیات این صادرات 247 میلیون دلاری که شامل فلزات، محصولات پلاستیکی و مواد غذایی می‌شوند از آمادگی این گمرک برای ایفای نقشی کلیدی در صادرات کشور سخن گفت. 
 گمرک منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان در کیلومتر 37 آزادراه تهران ـ ساوه در شهر جدید آیلند، نخستین شهر پایدار توسعه یافته توسط بخش خصوصی در کشور واقع است که به دلیل نزدیکی به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)، پیام و مهرآباد و همچنین قرار گرفتن در کوریدور ریلی و جاده‌ای شمال ـ جنوب کشور می‌تواند نقشی کلیدی در صادرات کشور ایفاء کند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :