عبدالملکی خبر داد:

بهره‌برداری از 50 پروژه اقتصادی در مناطق آزاد تا پایان سال

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم بر استفاده از ظرفیت مناطق آزاد برای تحقق رشد اقتصادی کشور گفت: در این راستا 4 پروژه عمرانی و سرمایه‌گذاری 1300 میلیارد تومانی در یکی از مناطق آزاد به بهره‌برداری رسید. تا پایان سال هم 50 پروژه دیگر در مناطق آزاد به بهره برداری خواهند رسید.

به گزارش فرینا، حجت الله عبدالملکی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم بر استفاده از ظرفیت مناطق آزاد در رشد اقتصادی کشور افزود: اکنون بسیاری از پروژه‌ها در مناطق مختلف کشور  به مرحله بهره‌برداری رسیده است و در هفته‌های آتی اجرا خواهد شد. 

عبدالملکی با اشاره به اینکه در همین راستا چهار پروژه در حوزه‌های انرژی و صنایع غذایی در منطقه آزاد ارس به بهره برداری رسید گفت: پروژه پست موبایل برق و خط انتقال 132 کیلو ولت سایت صنایع سنگین با سرمایه‌گذاری 1200 میلیارد ریالی سازمان منطقه آزاد ارس و یک واحد تولیدی صنایع غذایی با سرمایه‌گذاری 1870 میلیارد ریالی و همچنین شرکتی با سرمایه‌گذاری 10 هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با اشاره به اینکه ارزش این پروژه‌های عمرانی و سرمایه گذاری بیش از 1300 میلیارد تومان در منطقه آزاد ارس است گفت: این پروژه‌ها گام بزرگی در راستای توسعه زیرساخت‌ها، افزایش تولید و صادرات کشور است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :