پیام تبریک حجت الله عبدالملکی به مناسبت روز نیروی دریایی

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در پیامی فرا رسیدن هفتم آذر «روز نیروی دریایی» را به دلاور مردان دريادل نيروی دريايی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در متن پیام حجت‌الله عبدالملکی آمده است؛

«نيروی دريايی» وظيفه‌ی خطير حفاظت از سواحلی به طول بيش از 3000 كيلومتر در شمال و جنوب و همچنين دفاع از آب‌های ساحلی و منابع حياتی و استراتژيك كشور را به عهده دارد و همواره به عنوان يك وزنه‌ی تعيين‌كننده در مناسبات اقتصادی و سياسی كشور بوده است.

هفتم آذرماه، يادآور خاطرات با شكوه روزهايی است كه دلاور مردان دريادل نيروی دريايی با عشق و ايمان به آرمان‌های انقلاب اسلامی و گوش به فرمان ولايت در مقابل هجوم دشمن متجاوز، همچون سدی پولادين نقش‌آفرينی كردند.

اينجانب از سوی خود و همكارانم در دبيرخانه شورايعالی و سازمان‌های مناطق آزاد و ويژه اقتصادی كشور، روز نيروی دريايي را به جنابعالي و همرزمان محترم نيروی دريايی و نگهبانان خستگی ناپذير درياها و دلاورمردان اين عرصه تبريك عرض می‌نمايم و اميدارم در پرتو الطاف الهی و ذيل فرماندهی نايب امام زمان (عليه السلام) در پيشبرد اهداف آن نيرو در گام دوم انقلاب اسلامی مويد و سرفراز باشيد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :