مدیر اجرایی منطقه آزاد دوغارون :

منطقه آزاد دوغارون نقش مهمی در توسعه اقتصاد شرق کشور دارد

مدیر اجرایی منطقه آزاد دوغارون گفت: منطقه آزاد دوغارون نقش مهمی در توسعه اقتصاد شرق کشور دارد.

به گزارش فرینا، محسن پوراحمدی در نخستین سفر خود به شهرستان مرزی تایباد از ظرفیت‌ها و امکانات منطقه ویژه اقتصادی دوغارون و مرز بازدید کرد و افزود: مرز دوغارون یکی از مرزهای مهم و استراتژیک در شرق کشور است که می‌توانند در توسعه منطقه آزاد دوغارون نقش مهمی را ایفا کند.
پوراحمدی در نشست با رییس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: منطقه ویژه اقتصادی دوغارون با همکاری بخش خصوصی توانسته است زیرساخت‌های خوبی را در این مرز ایجاد نماید. 
وی افزود: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در سریعترین زمان ممکن تمام مراحل اداری منطقه آزاد دوغارون به سرانجام برسد و هیات مدیره و مدیرعامل منطقه مستقر شوند. 
مدیر اجرایی منطقه آزاد دوغارون گفت: کارگروهی با حضور دستگاه‌های اجرایی مستقر در مرز دوغارن بمنظور همفکری و تبادل نظر در راستای تسریع در روند امور اجرایی منطقه آزاد دوغارون ایجاد خواهد شد.
رییس هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی دوغارون هم با اشاره به ظرفیت‌های منطقه ویژه اقتصادی و مرز دوغارون افزود: ایجاد منطقه آزاد دوغارون یک فرصت بالقوه در شرق کشور است که می‌تواند در توسعه اشتغال و اقتصاد منطقه نقش مهمی داشته باشد.
جمشید علی پور افزود: ایجاد منطقه آزاد دوغارون می‌تواند از چندگانگی در مجموعه مرز دوغارون جلوگیری نماید و تمامی دستگاه‌های اجرایی در مرز دوغارون زیر یک نهاد فعالیت نمایند. 
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون هم گفت: منطقه آزاد دوغارون می‌تواند پلی باشد برای پشرفت و توسعه اقتصاد  استان خراسان رضوی و بایستی از مزیت‌های منطقه آزاد برای توسعه استان به بهترین شکل ممکن استفاد کرد.
مریم قوی‌دل افزود: منطقه آزاد دوغارون یک فرصت خوب برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی است و سرمایه گزارن می توانند از مشوق های که برای سرمایه گزاری در مناطق آزاد است، استفاده نمایند.
قوی‌دل گفت: منطقه ویژه اقتصادی دوغارون این آمادگی را دارد تا از همه ظرفیت‌های منطقه برای تسریع در روند استقرار منطقه آزاد دوغارون استفاده نماید و کمک کنیم تا این دوران گذار را با صرف حداقل زمان ممکن پشت سر بگذاریم.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :