افتتاح نمایشگاه توانمندی انجمن ها ی معلولین و مراکز توانبخشی در منطقه آزاد اروند

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از برپایی نمایشگاه توانمندی افراد دارای معلولیت در محل این سازمان؛ همزمان با روز جهانی و هفته ملی معلولین خبر داد.

به گزارش فرینا، حجت الاسلام والمسلمین هادی زرشناس ضمن اعلام این خبر، افزود: آیین افتتاحیه این نمایشگاه امروز 12 آذر ماه همزمان با روز جهانی معلولین و با حضورامام جمعه شهرستان آبادان و تعدادی از مسئولین منطقه، برگزار شد.

وی، عزم و اراده این معاونت را بر حمایت از افراد کم توان و دارای معلولیت دانست و اظهار داشت: در این نمایشگاه که تا چهارشنبه 15 آذر ماه برقرار خواهد بود، انجمن های معلولین ، ناشنوایان ، نابینایان، مراکز توانبخشی ، مدارس استثنایی ، مرکز نگه داری بیماران اعصاب و روان و بانوان سرپرست خانوار منطقه آزاد اروند با ارائه هنرهای دستی در رشته های مختلف حضور دارند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه اهمیت دادن به دستاوردهای این جامعه هدف قطعا خودباوری، انگیزه وامید را در آنها تقویت می کند خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با هدف شناسایی و معرفی توانمندی جامعه معلولین به اقشار مختلف جامعه برپا شده است.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :