حضور اروند در نمایشگاه تخصصی اوراسیا اکسپو 2023

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، از حضور این منطقه در نمایشگاه تخصصی اوراسیا اکسپو 2023 خبر داد.

به گزارش فرینا، علی زارعی، با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی اوراسیا، بیان کرد: پس از حضور موفق منطقه آزاد اروند در نمایشگاه‌های ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری و فرصت‌های اقتصادی تهران، مشهد، کیش، ارمنستان و چین، این سازمان همراه با سایر مناطق آزاد کشور در رویداد اقتصادی اوراسیا مشارکت خواهد داشت.

زارعی با بیان اینکه این نمایشگاه با حضور بازرگانان، تولیدکنندگان، کارآفرینان و مدیران ارشد کشورهای مختلف برگزار می شود، گفت: منطقه آزاد اروند نیز در این همایش اقتصادی، تولیدات صادرات محور خود را به بازار هدف معرفی خواهد کرد و مقارن آن، فرصت‌ها، مؤلفه‌ها، مشوق‌ها و پتانسیل‌های منطقه برای بخش تولیدکنندگان و صادرکنندگان، تشریح خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، با بیان اینکه در این نمایشگاه توانمندی‌های صادرات محور و فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه ارائه خواهد شد، تصریح کرد: نمایشگاه اختصاصی اوراسیا با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و همت سازمان توسعه تجارت و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران با هدف تسهیل تجارت در مرزهای اوراسیا برنامه‌ریزی شده است.

زارعی یادآور شد: این نمایشگاه در راستای رونق اقتصادی منطقه آزاد اروند و آشنایی تولیدکنندگان و بازرگانان در حوزه‌های صنعت، انرژی، کشاورزی، مواد غذایی، حمل و نقل، صنایع دستی، محصولات کشاورزی، پتروشیمی، نفت و گاز، صنایع پزشکی، دارویی و خدمات در فضای حرفه‌ای نمایشگاهی و بین‌المللی با تجار و بازرگانان کشورهای عضو اوراسیا برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه اوراسیا اکسپو 2023 از 13 لغایت 16 آذرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران دایر خواهد بود.

 

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :