اهدای 500 دست لباس ورزشی به دانش آموزان مدارس استثنایی

مدیر آموزش،توسعه و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند از اهدای 500 دست لباس ورزشی با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان به دانش آموزان مدارس استثنایی، خبر داد.

به گزارش فرینا، ضیاء جعفری با اشاره به قرار گرفتن در روز جهانی معلولین و حمایت از این قشر جامعه، گفت: معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند با همکاری اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خوزستان، اقدام به خرید و توزیع همزمان500 دست لباس ورزشی در 6 مدرسه استثنایی با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان کرد.

جعفری با اشاره به این مهم که سازمان منطقه آزاد اروند وظیفه خود می داند تا در راستای توانمند سازی هرچه بیشتر دانش آموزان استثنایی و ضرورت توجه به آنها اقدامات لازم را انجام دهد، اظهار داشت: 6 مدرسه و 4 مرکز شامل؛ مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به هنگام رشدی و تربیت در منطقه آزاد اروند وجود دارد که نیاز به همکاری و همیاری در حوزه های مختلف دارند.

مدیر آموزش،توسعه و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند روز جهانی معلولان را به منظور ترویج درک مسائل مربوط به معلولان و حمایت از کرامت، حقوق و رفاه آنها دانست و گفت: هدف از تعیین روز جهانی معلولین، ارتقاء، رشد و افزایش آگاهی های عمومی بوده است.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :