تفاهم‌نامه همکاری بین منطقه ویژه اقتصادی پیام و شرکت لجستیک بین المللی cntran چین منعقد شد

عضو هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به ضرورت ارائه خدمات در حوزه تجاری و لجستیکی به بازرگانان و تجار مستقر در پیام و شنزن چین از انعقاد تفاهم نامه ای بین منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام و شرکت لجستیک بین الملل cntran واقع در منطقه ویژه اقتصادی شنزن چین خبر داد.

به گزارش فرینا، غلامعلی رحیمی گفت: با توجه به تمرکز تولید کنندگان، تامین کنندگان و بازرگانان حوزه فناوری اطلاعات در پیام و شنزن چین، تسهیل در ارائه خدمات حمل و نقل بار زمینی و هوایی بین دو منطقه در دستور کار قرار گرفت.
رحیمی اضافه کرد: به همین منظور تفاهم نامه ای بین منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام باشرکت لجستیک بین المللی cntran واقع در منطقه ویژه اقتصادی شنزن چین منعقد شد.
وی تصریح کرد: این تفاهم‌نامه زمینه ارائه خدمات تجاری و لجستیکی برای بازرگانان از طریق تجمیع محموله‌های هوایی با ایجاد و یا ادامه پرواز و همچنین ترانزیت زمینی پیام ـ شنزن، بین پیام و این شرکت بین‌المللی را فراهم خواهد کرد.
عضو هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، ایجاد دفتر تجاری با هدف توسعه بازاریابی و تبلیغات برای طرفین را از جمله مفاد این تفاهم‌نامه عنوان کرد و افزود: همچنین بررسی بازارها و ظرفیت سنجی برای رفع نیاز تجار و تولید کنندگان، تبلیغات، تشکیل کارگروه مشترک با هدف تبادل اطلاعات و معرفی ظرفیت های هر دو طرف به تجار و تولید کنندگان از  دیگر مفاد این تفاهم نامه دو جانبه است.
گفتنی است، شرکت لجستیک بین المللی cntran در منطقه ویژه اقتصادی شنزن مستقر بوده و دارای بیش از 2500 کانتینر مالکیتی است. 
این شرکت هم اکنون  تجهیزات الکترونیک مورد نیاز برخی شرکت های بزرگ در حوزه حمل و نقل و لوازم خانگی را به ایران ارسال می کند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :