مقدمات فاز اول اجرایی منطقه آزاد دوغارون به زودی فراهم خواهد شد

مدیر اجرایی منطقه آزاد دوغارون؛ از فراهم شدن مقدمات فاز اول محدوده منطقه آزاد دوغارون خبر داد.

به گزارش فرینا، محسن پوراحمدی در نشست با مدیران دستگاهای اجرایی مستقر در مرز دوغارون اظهار داشت: بایستی به زودی از یک نقطه جهت محصور کردن منطقه آزاد دوغارون عملیات اجرایی آن فراهم شود.

پوراحمدی گفت: به منظور جلوگیری از موازی کاری و هدر رفت منابع دولتی و استفاده بهینه ازسرمایه های ملی و ظرفیت های موجود طرح اولیه محصور کردن منطقه آزاد دوغارون به مشاور واگذار خواهد شد.

وی افزود: در ساختار جدید موضوعاتی را در نظر خواهیم گرفت تا تداخلی در فرایند امور خدمات رسانی بوجود نیاید.و تجارت در این منطقه بیش از پیش تسهیل شود.

مدیراجرایی منطقه آزاد دوغارون عنوان کرد: با استفاده از ظرفیت خوب موجود در منطقه و ایجاد چند گیت کنترلی با تجهیزات لازم در مبادی ورودی و خروجی منطقه آزاد دوغارون فرایند کار تسریع خواهیم کرد.

پوراحمدی مسئله امنیت در مرز دوغارون را یک امر مهم و اساسی بر شمرد و خاطرنشان کرد: مرز دوغارون با دیگر مرزهای کشور قابل قیاس نیست و دخالت نیروی انسانی را باید به حداقل برسانیم.

مدیراجرایی منطقه آزاد دوغارون افزود: در ساختار جدید منطقه آزاد دوغارون به یک منطقه نمونه تبدیل خواهد شد.

پوراحمدی با اشاره به اینکه با همکاری خوب فرمانداری و شورای شهر و شهردار تایباد باهدف حفظ اراضی محمدوده منطقه و بانقطه گذاری در بیست نقطه حدود منطقه علامت‌گذاری خواهد شد تا از هرگونه تصرفات داخل محدوده جلوگیری بعمل آید وی بر مردمی سازی و جهانی سازی منطقه اشاره و تاکید کرد: تمام اقدامات اجرایی منطقه در راستای بهبود اقتصادی مردم این منطقه بوده و خواهد بود و از نگاه یکجانبه‌گری و بخشی نگری به شدت پرهیز خواهد شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :