سرپرست جدید مدیریت املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در حکمی سجاد خسرو پور را به عنوان سرپرست جدید مدیریت املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم منصوب کرد.

به گزارش فرینا، عادل پیغامی در آیین تودیع و معارفه خسروپور، ضمن تقدیر از تلاش های داریوش جهانبین در مدت سرپرستی این مدیریت و همراهی سایر کارکنان اظهار داشت: ساماندهی وضعیت املاک و مستغلات در جزیره قشم، موضوعی حیاتی برای مجموعه سازمان منطقه آزاد قشم است.

پیغامی ادامه داد: محور اصلی تمامی فعالیت‌ها و فرآیندهای موجود در مدیریت املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم باید کمک به حل مشکلات مردم، شفافیت و تسهیل امور مربوط به ساکنان و سرمایه گذاران است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: مدیریت املاک و مستغلات یکی از محورهای اصلی احیا و بازسازی در ساختارهای مدیریتی و فرآیندهاست که باید با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

پیغامی در پایان حضور سجاد خسروپور در سمت سرپرست جدید املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم را فرصتی مغتنم برای تحول در این مجموعه دانست و ابراز امیدواری کرد که تجربه مردم در دوران مدیریت جدید این حوزه تجربه ای شیرین و متفاوت از گذشته باشد.

مرتضی سلیمانی، مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این جلسه گفت: حل موضوع تثبیت مالکیت سازمان منطقه آزاد قشم در ماه های گذشته یکی از اقدامات بسیار خوب و شایسته بود و امیدواریم در قدم بعدی با تعیین تکلیف و ساماندهی اسناد رفسنجان، شاهد افزایش رضایتمندی مردم از مدیریت املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم باشیم.

سرپرست جدید مدیریت املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این مراسم اظهار داشت: قشم دارای فرصت ها و ظرفیت های بی نظیری است که می تواند در حوزه های مختلف عمرانی و اقتصادی علاوه بر توسعه جزیره، به پیشرفت کشور نیز کمک کند.

سجاد خسروپور تصریح کرد: برای تحول و احیای ساختارهای مدیریت املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم به همراهی و حمایت سایر معاونت ها و مدیریت های سازمان و همچنین هم افزایی با سایر دستگاه های فعال در این حوزه نیاز است.

داریوش جهانبین، سرپرست پیشین مدیریت املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این جلسه گفت: حوزه املاک و مستغلات و بطور کلی مالکیت زمین در جزیره قشم یکی از حوزه های استراتژیک در مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم است که امیدواریم مسیر آینده در این حوزه رو به پیشرفت و جهت رفع مشکلات مردم باشد.

گفتنی است، در آیین معارفه سجاد خسروپور، سرپرست جدید مدیریت املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم، عادل پیغامی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، منصور عظیم زاده اردبیلی، عضو هیات مدیره و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری، سعید اکبریان، معاون فنی و زیربنایی، مرتضی سلیمانی، مشاور مدیرعامل، به همراه جمعی از کارکنان مدیریت مربوطه حضور داشتند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :