رویداد «قشم بوم» در ایستگاه هشتم / قشم بوم در روستای کنار سیاه برگزار شد

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری هشتمین رویداد «قشم بوم» در روستای کنار سیاه جزیره جهانی قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، رستم گورانی با بیان این خبر، اظهار کرد: قشم بوم این هفته با کاشت درخت حرا و برگزاری مسابقه دو میدانی در ساحل نخ کنار (ساحل دو طرفه) روستای کنار سیاه از صبح روز جمعه آغاز شد و با برنامه هایی همچون سالفه با بزرگان این روستا، کارگاه آموزشی برای بانوان روستا و مسابقه برای کودکان ادامه یافت.
گورانی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه های جانبی در حوزه های مختلف صنایع دستی، موسیقی، غذاهای سنتی و محلی برای علاقمندان و گردشگران و اجرای برنامه های هنری توسط هنرمندان بومی جزیره و تقدیر از بزرگران روستا و دست اندرکاران برگزاری این برنامه، بخش دیگری از برنامه های هشتمین رویداد قشم بوم در روستای کنار سیاه بود.
مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: رویداد قشم بوم فرصت مناسبی برای همدلی بیشتر و ایجاد فضایی برای شور و نشاط و امیدآفرینی و همچنین بستر مناسبی برای معرفی هنرمندان بومی جزیره و فضایی برای نمایش ظرفیت های گردشگری روستاهای جزیره قشم است.
گفتنی است، هشتمین رویداد قشم بوم در روستای کنار سیاه، با استقبال گردشگران، قشموندان و روستانشینان جزیره جهانی قشم برگزار شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :