راه‌اندازی دفتر حمایت و خدمات سرمایه‌گذاری و اورژانس کسب‌وکار

با هدف تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران و کارآفرینان دفتر حمایت و خدمات سرمایه‌گذاری و اورژانس کسب و کار در منطقه آزاد چابهار آغاز به کار کرد.

به گزارش فرینا، مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در مراسم افتتاح گفت: در راستای سیاست‌های حمایتی دولت مردمی و دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در جهت تسهیل و ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران و کارآفرینان و کاهش فرآیندها و بروکراسی‌ها اورژانس کسب و کار منطقه راه‌اندازی شد.

سعید رحمانی افزود: راهنمایی، مشاوره، هماهنگی و پیگیری مستمر امور اجرایی سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، تهیه و ارائه اطلاعات لازم، تسهیل و تسریع در امور مربوط سرمایه‌گذاران و کاهش بروکراسی اداری از اهداف اصلی ایجاد این دفتر و اورژانس است.

رحمانی با اشاره به نقش آفرینی منطقه استراتژیک چابهار در اقتصاد منطقه و استقبال گسترده سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی جهت سرمایه‌گذاری در این منطقه در نه ماهه سال جاری، سیاست و برنامه سازمان ارائه خدمات مناسب به متقاضیان است که در این راستا و برای تسهیل و توسعه سرمایه‌گذاری‌ها در منطقه دفتر حمایت و خدمات سرمایه‌گذاری و اورژانس کسب و کار شروع به کار کرد.

در این مراسم که با حضور معاونین اقتصادی و عمرانی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری، توسعه تجارت و صید صنعتی و مدیران سازمان برگزار شد، مجتبی اسدی از مدیران با سابقه سازمان به عنوان مسئول راهبری دفتر حمایت و خدمات سرمایه‌گذاری و اورژانس کسب و کار تعیین و معارفه شد.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :