آغاز عملیات اجرایی پروژه زیرساختی در سایت مسکونی ارس برای رفاه اهالی

مراسم کلنگ‌زنی میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی (تقاطع همسطح مقابل اداره هواشناسی) با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، معاونین و مدیران این سازمان، فرماندار شهرستان جلفا، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر جلفا و سایر مقامات شهرستانی برگزار شد.

به گزارش فرینا، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در آیین آغاز عملیات اجرایی این پروژه خطاب به مسئولین گفت: مشکلات مردم باید در اولویت باشد و نیازهایی که مردم به‌صورت روزمره با آنها سر و کار دارند به‌جد از سوی مسئولین پیگیری گردد.

مجید کیانی افزود: با احداث میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مسیر دسترسی به شهرک امیرالمومنین و مجتمع‌های مسکونی تسهیل می‌گردد و منجر به توسعه شهر جلفا به سمت پارک کوهستان خواهد شد.

کیانی گفت: کیفیت و مدت زمان اتمام پروژه‌های عمرانی باید در اولویت باشد و از همه مهم‌تر کیفیت انجام پروژه‌های عمرانی در فصل سرما است که باید متناسب با سردی هوا اقدامات لازم صورت پذیرد.

عملیات اجرایی احداث میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی (تقاطع همسطح مقابل اداره هواشناسی جلفا) و بخشی از معابر منتهی به این میدان پروژه عمرانی سازمان منطقه آزاد ارس می‌باشد که با اختصاص اعتباری بالغ بر 133 میلیارد ریال آغاز و سال آتی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

این پروژه در راستای روان‌سازی ترافیک، ایمن‌سازی و بهبود مسیر‌های مواصلاتی و آماده‌سازی قسمتی از سایت مسکونی منطقه آزاد ارس توسط این سازمان به اجرا درمی‌آید.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :