تجلیل از بانوان شاغل دبیرخانه شورایعالی به مناسبت گرامیداشت مقام مادر و روز زن

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: امروز، تاثیرگذاری فعالیت بانوان در پیشبرد اهداف متعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی بیش از پیش نمایان شده است. 

به گزارش فرینا، به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن مراسم بزرگداشت مقام زن با حضور حجت الله عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برگزار شد.

حجت الله عبدالملکی در این مراسم  که با حضور و بانوان شاغل در دبیرخانه شورایعالی برگزار شد گفت: مفتخریم که در دبیرخانه و مجموعه سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی تعداد قابل توجهی از پرسنل را خانم ها تشکیل می دهند.

عبدالملکی داشتن احساس مسئولیت، دغدغه‌مند بودن نسبت به جامعه و کارایی بالا را از ویژگی‌های برجسته بانوان برشمرد و افزود: در تفکر اسلامی زن از جایگاه ویژه ای برخوردار است. در نظام جمهوری اسلامی ایران به جایگاه زن و مادر توجه ویژه شده و در این حوزه سرمایه گذاری های زیادی انجام شده است.

وی اظهارداشت: خوشبختانه زنان ما از نظر علمی، فعالیت های سیاسی و اجرایی و سطح اثربخشی کلان در جامعه تاثیرگذار هستند و باید از این فرصت ها برای ارتقاء و پیشرفت جامعه بهره برد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :