پيام تسليت حجت الله عبدالملكى در پي حادثه تروریستی کرمان

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در پیامی عملیات تروریستی در مزار شهدای کرمان و به شهادت رسيدن جمعی از هموطنان عزيز شرکت کننده در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را به محضر مقام معظم رهبري(مدظله العالي) و خانواده شهدای حادثه تروریستی تسلیت گفت.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در متن پیام تسلیت حجت الله عبدالملكى آمده است؛

بسم رب الشهدا و الصديقين

انالله و انا اليه راجعون

حمله انتحاری کور و به شهادت رساندن جمعی از هموطنان عزيزمان، شرکت کنندگان در چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در كرمان برگ سياه ديگري در دفتر ننگين جنایات دشمنان كور دل جمهوري اسلامي ايران رقم زد.

جنايتكاران صهيونيست و همدستان  دور و نزديكشان بدانند سربازان امام زمان (عج) رذالت و جنايت آنها را بى پاسخ نخواهند گذاشت.
 
اینجانب ضمن تسليت به محضر مقام معظم رهبري(مدظله العالي) و خانواده شهدای حادثه تروریستی امروز کرمان، از خداوند متعال برای اين شهیدان رفعت جایگاه و برای خانواده های معززشان و ملت شهیدپرور ایران اسلامی، صبر جميل و اجر جزيل مسالت مي نمايم. همچنین بهبود و سلامتی عاجل مجروحان این حادثه را از خداوند منان خواستارم.

حجت الله عبدالملكى
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :